2015-05-21

Uchwały Rady Gminy 2008

108/XII/2008 z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2009


107/XII/2008 z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku na sfinansowanie zadania pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Trąbki Wielkie - część I z III".


106/XII/2008 z dnia 30 grudnia 2008 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu inwestycyjnego w 2009 roku na realizację zadań inwestycyjnych określonych w budżecie Gminy Trąbki Wielkie na rok 2009 rok.


105/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


104/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 77/VIII/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 14 października 2008 roku w sprawie wprowadzenia zasad ustalania odpłatności za korzystanie z przedszkoli gminnych.


103/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 83/IX/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 18 listopada 2008 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


102/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie przyjęcia "Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2009".


101/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty


100/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Trąbki Małe na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


99/XI/2008 z dnia 22 grudnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Kaczki na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


97/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącej fragmentu wsi Trąbki Wielkie na terenie gminy Trąbki Wielkie.


96/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie przystąpienia z Powiatem Gdańskim do "Narodowego Programu przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011" i przyjęcia do realizacji zadania z zakresu właściwości  Powiatu Gdańskiego zadania publicznego pn. "Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 2219 G Trąbki Wielkie -Kaczki i drogi powiatowej 2218 G w msc. Kaczki" etap II na terenie gminy Trąbki Wielkie.


95/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ustawowo uprawnionymi do prowadzenia działalności pożytku publicznego na rok 2009.


94/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 67/VII/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 września 2008 roku w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości.


93/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


92/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty


91/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty


90/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.


89/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Trąbki Wielkie, którzy uczestniczą w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym przez Państwową Straż Pożarną lub Gminę Trąbki Wielkie.


88/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia stawek czynszu regulowanego za lokale mieszkalne.


87/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


86/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie uchwalenia regulaminu określającego zasady korzystania z targowisk gminnych, ustalenia wysokości stawki opłaty targowej oraz uregulowania niektórych innych spraw związanych z jej poborem.


85/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych


84/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego


83/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości


82/IX/2008 z dnia 18 listopada 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


81/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Granicznej Wsi.


80/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Trąbki Wielkie


79/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


78/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie przekazania w użyczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim z przeznaczeniem dla Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich.


77/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie wprowadzenia zasad ustalenia odpłatności za korzystanie z przedszkoli gminnych.


76/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowych dla zakładu budżetowego, określenia zasad, trybu udzielenia i rozliczenia dotacji.


75/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie gromadzenia przez jednostki budżetowe dochodów własnych


74/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie zabezpieczenia umowy długoterminowego kredytu inwestycyjnego w 2008 roku na realizację następujących zadań inwestycyjnych: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Trąbkach Wielkich; Rozbudowa i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz budowa sali gimnastycznej w Mierzeszynie; Kompleksowe skanalizowanie gminy oraz zakup autobusu w ramach programu "Uczeń na wsi".


73/VIII/2008 z dnia 14 pażdziernika 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


72/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Trąbki Wielkie


71/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy do podpisania umowy partnerskiej z gminą Pszczółki i gminą Skarszewy dotyczącej realizacji projektu pn. "Cysterski Szlak Rowerowy" Budowa ścieżki rowerowej w gminach Pszczółki - Trąbki Wielkie - Skarszewy.


70/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie ustanowienia medalu okolicznościowego "Zasłużony Dla Gminy Trąbki Wielkie" oraz regulaminu przyznawania medalu.


69/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie określenia przedmiotu działania Komisji ds. Honorowego Obywatelstwa Gminy Trąbki Wielkie oraz przyjęcia Regulaminu Honorowego Obywatelstwa Gminy Trąbki Wielkie, Regulaminu Pracy Komisji ds.Honorowego Obywatelstwa.


68/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty


67/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości


66/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie uchwalenia zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie dla fragmentów obrębów: Trąbki Małe i Kaczki w gminie Trąbki Wielkie uchwalonego uchwałą nr 76/XI/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 26 października 2006.


65/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu inwestycyjnego w 2008 roku na realizację następujących zadań inwestycyjnych: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Trąbkach Wielkich; Rozbudowa i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz budowa sali gimnastycznej w Mierzeszynie; Kompleksowe skanalizowanie gminy oraz zakup autobusu w ramach programu "Uczeń na wsi".


64/VII/2008 z dnia 19 września 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


63/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. zmieniająca Uchwałę Nr 11/II/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 marca 2008 roku w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli.


62/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie dokonania wyboru przedstawicieli organu prowadzącego do komisji konkursowej na stanowisko: dyrektora Szkoły Podstawowej w Czerniewie, Szkoły Podstawowej w Kłodawie, Szkoły Podstawowej w Sobowidzu.


61/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Kłodawie.


60/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


59/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Zygmunta Bukowskiego w Czerniewie.


58/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie udzielania pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa Pomorskiego w celu realizacji inwestycji polegającej na wykonanie dokumentacji budowlanej chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 222 w Gołębiewku w gminie Trąbki Wielkie.


57/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


56/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


55/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


54/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


53/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


52/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


51/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Trzy Krajobrazy".


50/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie uchwalenia zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie dla fragmentów obrębów: Trąbki Małe i Kaczki w gminie Trąbki Wielkie określonego uchwałą nr 76/XI/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 26 października 2006.


49/VI/2008 z dnia 4 lipca 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


48/V/2008 z dnia 25 czerwca 2008 r. w sprawie zatwierdzenia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu pt. " Upowszechnianie edukacji przedszkolnej a terenie Gminy Trąbki Wielkie poprzez utworzenie czterech przedszkoli" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


46/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. zmieniająca uchwałę Nr 70/XI/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 13 listopada 2007 roku w sprawie udzielenia dotacji Gminnemu Ośrodkowi Zdrowia w Trąbkach Wielkich na zakup aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego.


45/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


44/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu pt. "Edukacja kluczem do sukcesu - rozwoju kompetencji kluczowych uczniów z terenu Gminy Trąbki Wielkie" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


43/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia wniosku o dofinansowanie realizacji projektu pt. "Druga szansa - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z terenu Gminy Trąbki Wielkie" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


42/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do Stowarzyszenia Gmin Przyjaznych Energii Odnawialnej.


41/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego wsi Kleszczewo  działka nr 43 na terenie gminy Trąbki Wielkie.


40/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Zaskoczyn na terenie gminy Trąbki Wielkie.


39/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Domachowo na terenie gminy Trąbki Wielkie.


38/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Trąbki Wielkie obejmującego działki nr 70, 71, 72 na terenie gminy Trąbki Wielkie.


37/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie uchwalenia zmiany do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie dla fragmentów obrębów: Trąbki Małe i Kaczki w gminie Trąbki Wielkie określonego uchwałą nr 76/XI/2006 Rady Gminy Trąbki Małe z dnia 26 października 2006.


36/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


35/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie przyjęcia do realizacji zadania z zakresu właściwości Powiatu Gdańskiego zadania publicznego pn. Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 2219 G Trąbki Wielkie - Kaczki na terenie gminy Trąbki Wielkie.


34/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości użytkowych stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


33/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia zadań w ramach Gminnego Programu Odnowy Wsi Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


32/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2007 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich.


31/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2007 rok Gminnego Ośrodka Kultury w Trąbkach Wielkich.


30/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2007 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.

29/IV/2008 z dnia 30 maja 2008 r. w sprawie zmian budżetu  Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


28/III/2008 z dnia 29 kwietnia 2008 r. w sprawie przystąpienia do realizacji projektu pn. "Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Trąbki Wielkie" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


27/III/2008 z dnia 29 kwietnia 2008 r. w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie za rok budżetowy 2007.


26/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2008.


25/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie powołania Komisji ds. Etyki Rady Gminy Trąbki Wielkie.


24/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie powołania Komisji ds. Honorowego Obywatelstwa Gminy Trąbki Wielkie.


23/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia Statutu Sołectwa Zaskoczyn.


22/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia Statutu Sołectwa Łaguszewo.


21/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia Statutu Sołectwa Gołębiewo Średnie.


20/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia Statutu Sołectwa Domachowo.


19/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia Statutu Sołectwa Cząstkowo.


18/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Trąbki Wielkie.
Uchwała zmieniająca LX/396/2018 z dnia 28 września 2018 r.


17/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Ełganowo na terenie gminy Trąbki Wielkie.


16/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie geodezyjnym Warcz.


15/II/2008 z dnia 25marca 2008 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


14/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie składowiska odpadów komunalnych w Klępinach.


13/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie uchwalenia "Regulaminu udzielania dofinansowania do poniesionych kosztów usuwania i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Trąbki Wielkie w roku 2008".


12/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie uchwalenia "Programu usuwania i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Trąbki Wielkie na lata 2008-2010".


11/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli na 2008 rok.


10/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


09/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie ustalenia wysokości stawki opłaty targowej oraz uregulowania niektórych innych spraw związanych z jej poborem.


08/II/2008 z dnia 25marca 2008 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008 oraz zmian w Uchwale Nr 86/XV/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008.


07/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie zmiany  Uchwały Nr 57/IX/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 października 2007 roku w sprawie określenia stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalenia terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


06/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty.


05/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Trąbki Wielkie na terenie gminy Trąbki Wielkie.


04/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie ustalenia najniższego wynagrodzenia w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punktu w złotych dla pracowników Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.


03/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 56/IX/2007 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 października 2007 roku w sprawie ustalenia wysokości stawki opłaty targowej oraz uregulowania niektórych innych spraw związanych z jej poborem.


02/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie określania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w sprawie określenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zborowe odprowadzanie ścieków.


01/I/2008 z dnia 11 stycznia 2008 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania ze stołówek szkolnych w placówkach oświatowych Gminy Trąbki Wielkie.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..