2015-05-13

Uchwały Rady Gminy 2012

132/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie uchwalenia budżetu gminy na 2013 rok.


131/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


130/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie rozpatrzenia wniosku Sołectwa Drzewina o przyznanie środków na fundusz sołecki na 2013 rok.


129/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie ustalenia wydatków które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2012.


128/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości lokalowej.


127/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


126/XV/2012 z dnia 29 grudnia 2012 r. W sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


118/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego przejęcia przez Gminą Trąbki Wielkie rzeźby J. Thoraka.


117/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie zmiany uchwały nr 4/II/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 grudnia 2010 roku w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2010-2014.


116/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie stwierdzenia wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie VI kadencji w latach 2010-2014.


115/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie przyjęcia regulaminu wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy VI kadencji w latach 2010-2014.


114/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


113/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie przyjęcia stanowiska Radnych Rady Gminy dotyczącej usunięcia niebezpiecznych odpadów ze żwirowni w Ełganowie.


112/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie. W sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie.


111/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.


110/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


109/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trąbki Wielkie i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


108/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2013 rok”.


107/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie przyjęcia „Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013r.


106/XIV/2012 z dnia 22 listopada 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


105/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie nadania nazwy placu we wsi Mierzeszyn, gmina Trąbki Wielkie.


104/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie nadania nazwy ulic we wsi Trąbki Wielkie, gmina Trąbki Wielkie.


103/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie wyznaczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do realizacji zadań wynikających z ustawy z 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.


102/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości w drodze bezprzetargowej i udzielenie bonifikaty od ceny nieruchomości.


101/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości niezabudowanej.


100/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Małe.


99/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie ustalenia zasad udzielenia stypendiów dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


98/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego.


97/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


96/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


95/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie określenia wysokości stawek opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


94/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie ustalenia wzorów formularzy informacji i deklaracji na podatek nieruchomości, rolny i leśny obowiązujący na terenie gminy Trąbki Wielkie.


93/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.


92/XIII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


91/XII/2012 z dnia 23 października 2012 r. W sprawie przyjęcia rezygnacji radnego z funkcji wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie.


90/XII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie podziału Gminy Trąbki Wielkie na stałe obwody głosowania.


89/XII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie w Kościele parafialnym w Trąbkach Wielkich.


88/XII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


87/XII/2012 z dnia 09 listopada 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


86/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Radnej Rady Gminy Trąbki Wielkie.


85/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie rozpatrzenia skargi na Przewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie.


84/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.


83/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie określenia sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.


82/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie przy neogotyckim witrażu w kościele parafialnym w Sobowidzu.


81/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


80/XI/2012 z dnia 25 września 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie n 2012r.


79/X/2012 z dnia 10 września 2012 r. W sprawie przystąpienia wraz z Powiatem Gdańskim oraz Gminami Powiatu Gdańskiego do wspólnej realizacji zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo-Dostępność- Rozwój 2012-2015.


78/X/2012 z dnia 10 września 2012 r. W sprawie przystąpienia do realizacji projektu pn. „Szansa” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


77/X/2012 z dnia 10 września 2012 r. W sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Trąbki Wielkie


76/X/2012 z dnia 10 września 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


75/X/2012 z dnia 10 września 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie n 2012r.


74/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2012 do wysokości 291 426,00 zł.


73/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty.


72/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie gminy Trąbki Wielkie


71/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Trąbki Wielkie na terenie gminy Trąbki Wielkie


70/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Kłodawa.


69/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie zakupu nieruchomości niezabudowanej położonej w Trąbkach Małych .


68/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty.


67/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie zmiany uchwały Nr 59/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie nadania statutu Gminnemu Ośrodkowi Zdrowia Trąbki Wielkie.


66/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie podziału Gminy Trąbki Wielkie na okręgi wyborcze w wyborach do rady Gminy Trąbki Wielkie


65/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012- 2026.


64/IX/2012 z dnia 31 lipca 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


63/VIII/2012 z dnia 24 lipca 2012 r. W sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026


62/VIII/2012 z dnia 24 lipca 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


61/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 r. W sprawie zawarcia umowy dotyczącej udzielenia Powiatowi Gdańskiemu celowej pomocy finansowej na realizację zadania pod nazwą:” Zakup modułu do prezentacji warstwy WMS, umożliwiającej eksport danych pomiędzy zasobami powiatowego ośrodka geodezyjnego i kartograficznego, a ewidencjami Gmin”.


60/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Wielkie.


59/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 r. W sprawie nadania statutu Gminnemu Ośrodkowi Zdrowia Trąbki Wielkie.


58/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 r. W sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012- 2026.


57/VII/2012 z dnia 28 czerwca 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


56/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2011 rok.


55/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2011 rok.


54/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich.


53/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


52/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


51/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Gdańskim dotyczącego wspólnej realizacji zadania w zakresie kultury pod nazwą „Trąbka w Trąbkach”


50/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zmiany Uchwały Nr 78/XI/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 10 listopada 2010r. w sprawie szczegółowych zasad udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadający Gminie Trąbki Wielkie oraz gminnym jednostkom organizacyjnym, a także wskazania organów do tego uprawnionych.


49/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026


48/VI/2012 z dnia 19 czerwca 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


46/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie nawiązania współpracy z Gminą Uehlfeld w Niemczech.


45/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zmiany uchwały Nr 94/VIII/2002 z dnia 10 października 2002 roku w sprawie nadania Statutu Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich, zmienionej Uchwałą nr 61/VI/2004 z dnia 29 czerwca 2004r. oraz Uchwałą Nr 4/I/2010 z dnia 12 lutego 2010 roku.


44/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zaopiniowania projektu Zarządzenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku w sprawie ustanowienia planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Dolina Kłodawy”.


43/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Łaguszewo.


42/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Pawłowo.


41/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Domachowo.


39/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie nadania nazw ulicom we wsi Gołębiewo Wielkie, gmina Trąbki Wielkie.


38/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty.


37/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Wielkie.


36/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zawarcia porozumienia z Komendą Powiatową Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na remont i poprawę infrastruktury w budynku Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich.


35/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Trąbki Wielkie, którzy uczestniczą w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub Gminę Trąbki Wielkie.


34/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.

33/V/2012 z dnia 15 maja 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


32/IV/2012 z dnia 11 kwietnia 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


31/IV/2012 z dnia 11 kwietnia 2012 r. W sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie.


30/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie uchwalenia „Regulaminu przyznawania dotacji do usuwania wyrobów zwierających azbest z terenu Gminy Trąbki Wielkie”


29/III/2013 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Trąbki Wielkie w 2012 roku.


28/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie wniosku Fundacji Lux Veritatis do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w Warszawie.


27/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie nadania nazw ulic we wsi Trąbki Małe, gmina Trąbki Wielkie.


26/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie zmiany Uchwały nr 74/X/2010 z dnia 21 października 2010r. W sprawie nadania nazw ulicy we wsi Graniczna Wieś, gmina Trąbki Wielkie.


25/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Trąbki Wielkie środków stanowiących fundusz sołecki w roku budżetowym 2013.


24/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


23/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. O zmianie Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich.


22/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie ustalenia opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.


21/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


20/III/2012 z dnia 20 marca 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


19/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


18/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W spawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie


17/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W spawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie


16/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W spawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2012 rok.


15/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2012 rok.


13/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie nabycia w drodze darowizny nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie geodezyjnym Trąbki Małe.


12/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W spawie zakupu nieruchomości niezabudowanej położonej w Trąbkach Małych.


11/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie nabyci nieruchomości niezabudowanej położonej w Trąbkach Wielkich.


10/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie wyrażanie zgody na sprzedaż nieruchomości.


09/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie wyrażanie zgody na sprzedaż nieruchomości.


08/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie wyrażanie zgody na sprzedaż nieruchomości.


07/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Graniczna Wieś


06/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. zmieniająca uchwałę w spawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie przy zabytkowych organach oraz dachu w kościele parafialnym w Sobowidzu


05/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. zmieniająca uchwałę w spawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie przy zabytkowych oknach witrażowych w kościele parafialnym w Sobowidzu


04/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 3 868 000,00 zł. na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy w roku budżetowym 2012.


03/II/2012 z dnia 28 lutego 2012 r. W sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2012 do wysokości 2 391 747,00 zł.


02/I/2012 z dnia 24 stycznia 2012 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


01/I/2012 z dnia 24 stycznia 2012 r. W sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2012r.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..