2015-05-22

Uchwały Rady Gminy 2007

77/XIII/2007 z dnia 18 grudnia 2007r. w sprawie wykonania prawa pierwokupu nieruchomości położonej w Mierzeszynie.


76/XII/2007 z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie przyjęcia "Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2008".


75/XII/2007 z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ustawowo uprawnionymi do prowadzenia działalności pożytku publicznego na 2008 rok.


74/XII/2007 z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie przystąpienia do realizacji projektu pod nazwą "Wioska internetowa-kształcenie na odległość na terenach wiejskich" oraz upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do podpisania umowy o współpracy przy realizacji projektu pod nazwą "Wioska internetowa-kształcenie na odległość na terenach wiejskich".


73/XII/2007 z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie ustalenia wzorów formularzy i informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości, rolny i leśny obowiązujących na terenie gminy Trąbki Wielkie.

Załącznik nr.1 | Załącznik nr.2 | Załącznik nr.3 | Załącznik nr.4 | Załącznik nr.5 | Załącznik nr.6 | Załącznik nr.7 | Załącznik nr.8 | Załącznik nr.9 | Załącznik nr.10 | Załącznik nr.11 | Załącznik nr.12


72/XII/2007 z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007


71/XI/2007 z dnia 13 listopada 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


70/XI/2007 z dnia 13 listopada 2007r. w sprawie udzielenia dotacji Gminnemu Ośrodkowi Zdrowia w Trąbkach Wielkich na zakup aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego.


69/XI/2007 z dnia 09 listopada 2007r. w sprawie nadania tytułu "Honorowy Obywatel Gminy Trąbki Wielkie".


68/X/2007 z dnia 09 listopada 2007r. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego.


67/X/2007 z dnia 09 listopada 2007r. w sprawie podatku od nieruchomości.


66/X/2007 z dnia 09 listopada 2007r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


65/X/2007 z dnia 09 listopada 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


64/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie ustalenia wysokości oraz zasad wypłaty diet.


63/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie nadania statutu Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


62/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie powołania zakładu budżetowego pod nazwą Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


61/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie zasad korzystania z niektórych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, sposobu ustalania opłat za ich korzystanie oraz powierzenia wójtowi gminy uprawnienia do stanowienia o ich wysokości.


60/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie Nr 32/V/2006 z dnia 30 maja 2006 roku w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie,restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach, sposobu jej rozliczenia i kontroli wykonania zleconego zadania oraz postępowania z wnioskami o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie,restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach.


59/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie określenia harmonogramu przystępowania przez Radę Gminy Trąbki Wielkie do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


58/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. zamieniająca uchwałę w sprawie określenia stawek czynszu regulowanego za lokale mieszkalne.


57/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


56/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie ustalenia wysokości stawki opłaty targowej oraz uregulowania niektórych innych spraw związanych z jej poborem.


55/IX/2007 z dnia 30 pażdziernika 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


54/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie ustanowienia medalu okolicznościowego "Zasłużony Dla Gminy Trąbki Wielkie" oraz regulaminu przyznawania medalu.


53/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Kłodawa położonej na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


52/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


51/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2007-2010.


50/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie stwierdzenia wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2008-2011.


49/VIII/2007 z dnia 25 września 2007r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2008-2011.


48/VII/2007 z dnia 14 sierpnia 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


47/VII/2007 z dnia 14 sierpnia 2007r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2007-2010.


46/VI/2007 z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Kaczki na terenie gminy Trąbki Wielkie.


45/VI/2007 z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie nadania nazwy ulicom we wsi Gołębiewo Wielkie położonej na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


44/VI/2007 z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie nadania nazwy ulicom we wsi Graniczna Wieś położonej na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


43/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie powołania "Zespołu ds. wyboru ławników".


42/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Samorządem Województwa Pomorskiego a Gminą Trąbki Wielkie dotyczącego współpracy na rzecz rozwoju portalu "Wrota Pomorza".


41/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie nadania nazwy ulic we wsi Mierzeszyn położonej na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


40/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie utworzenia Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Zespole Szkół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego w Mierzeszynie.


39/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości.


38/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie uchwalenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącej działki nr 119/4 w miejscowości Kłodawa na terenie gminy Trąbki Wielkie.


37/V/2007 z dnia 26 czerwca 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielke z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


36/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie uchwalenia kodeksu etycznego Radnych Rady Gminy Trąbki Wielkie.


35/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do podpisania ze stowarzyszeniami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Trąbki Wielkie umów użyczenia budynków,środków trwałych i pozostałego wyposażenia stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


34/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości użytkowych stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


33/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


32/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie.


31/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Wojowodą Pomorskim a Gminą Trąbki Wielkie w zakresie utrzymania grobów oraz cmentarzy wojennych zlokalizowanych na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


30/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie 1 m2 pasa drogowego.


29/IV/2007 z dnia 29 maja 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


28/III/2007 z dnia 27 kwietnia 2007r. w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie za 2006 rok.


27/III/2007 z dnia 27 kwietnia 2007r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2006 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich.


25/III/2007 z dnia 27 kwietnia 2007r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2006 rok Gminnej Bibloteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


24/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2006 rok Gminnej Bibloteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


23/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie upoważnienia Przewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie do realizacji obowiązków lustracyjnych w stosunku do Skarbnika Gminy Trąbki Wielkie.


22/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie nadania statutu Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


21/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania nauczycieli na rok 2007 oraz określenia wysokości dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i wypłacania.


20/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie przyjęcia wsi Gołębiewo Wielkie, Domachowo, Klępiny, Kłodawa, Trąbki Małe, Graniczna Wieś, Sobowidz do realizacji przedsięwzięć w ramach Gminnego Programu Odnowy Wsi Gminy Trąbki Wielkie


19/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zmianę nieruchomości.


18/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Sobowidzu.


17/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


16/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmian w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 r w sprawie budżetu Gminy Trabki Wielkie na rok 2007.


15/II/2007 z dnia 13 kwietnia 2007r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2007-2009.


14/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie powołania sekretarza Gminy Trąbki Wielkie.


13/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie określenia statusu sołectw Gminy w Trąbkach Wielkich.


12/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 oraz zmain w Uchwale Nr 19/III/2006 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 29 grudnia 2006 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007.


11/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2006-2008.


10/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wystąpienia o zmianę nazwy miejscowości.


09/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami,prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2007.


08/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. zmieniająca uchwałę Nr 67/XI/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 16 grudnia 2005 roku w sprawie wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.


07/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


06/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


05/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


04/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


03/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


02/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie wyrażania zgody na zamianę nieruchomości.


01/I/2007 z dnia 13 lutego 2007r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli na rok 2007 oraz określenia wysokości dodatku mieszkaniowego oraz szczegółowych zasad jego przyznawania i wypłacania.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..