2014-12-03

Zarządzenia Wójta 2014 rok

2014/123 z dnia 2014.12.31 w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na rok 2015 oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli jak również określenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane.


2014/122 z dnia 2014.12.31 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/121 z dnia 2014.12.31 w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2014/120 z dnia 2014.12.31 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/119 z dnia 2014.12.23 w sprawie wzoru upoważnienia do przeprowadzenia czynności nadzorczych w stosunku do przedsiębiorców prowadzących żłobki lub kluby dziecięce.


2014/118 z dnia 2014.12.23 w sprawie uchylenia zapisu w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/117 z dnia 2014.12.22 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Gminy, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej oraz Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich


2014/116 z dnia 2014.12.22 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/115 z dnia 2014.12.15 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/114 z dnia 2014.12.10 w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urzadzeń użyteczności publicznej.


2014/113 z dnia 2014.12.04 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania, inwestycji w toku, sprzętu i oprogramowania bedącego przedmiotem użyczenia oraz magazynu obrony cywilnej.


2014/112 z dnia 2014.12.02 w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej wsi Warcz.


2014/111 z dnia 2014.11.27 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2014/110 z dnia 2014.11.27 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


2014/109 z dnia 2014.11.26 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/108 z dnia 2014.11.26 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2014-2029.


2014/107 z dnia 2014.11.21 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2014/106 z dnia 2014.11.17 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/105 z dnia 2014.11.14 w sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej gminy na rok 2015 oraz projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015 - 2030


2014/104 z dnia 2014.11.05 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/103 z dnia 2014.10.30 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej 8 Lokalna struktura podstawowa, Działania 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego"- Budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa oczyszczalni ścieków w aglomeracji Trąbki Wielkie - część I z III (Czerniewo-Czerniec)


2014/102 z dnia 2014.10.30 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/101 z dnia 2014.10.24 w sprawie ustanowienia operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych


2014/100 z dnia 2014.10.20 w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego


2014/99 z dnia 2014.10.16 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z Organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie" (tekst jednolity Dz. U. 2014, poz. 118 z późn. zm.)


2014/98 z dnia 2014.10.15 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/97 z dnia 2014.10.10 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/95 z dnia 2014.09.30  w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/94 z dnia 2014.09.22 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 78/2013 Wójta Gminy z dnia 30.07.2013 roku dotyczącego wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 313,322,323 "Odnowa i rozwój wsi", operacji w ramach Programu, oś 3 "Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej" - Budowa świetlicy wiejskiej - centrum społeczno-kulturalnego w Domachowie"


2014/93 z dnia 2014.09.15 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/92 z dnia 2014.09.10 w sprawie wytycznych do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na 2015 rok


2014/91 z dnia 2014.09.09 w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej dla zadania "remont świetlicy wiejskiej jako centrum kulturalno-integracyjnego w Łaguszewie"


2014/90 z dnia 2014.09.03 w sprawie wprowadzenia planu obrony cywilnej gminy


2014/87 z dnia 2014.09.03 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2014/86 z dnia 2014.09.01 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich


2014/85 z dnia 2014.08.29 w sprawie planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/84 z dnia 2014.08.26 w sprawie przyjecia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za I półrocze 2014 roku.


2014/83 z dnia 2014.08.26 w sprawie powołania Komisji do oceny dokumentacji z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 25 maja 2014 r.


2014/82 z dnia 2014.08.21 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/81 z dnia 2014.08.19 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2014-2029


2014/80 z dnia 2014.08.14 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/79 z dnia 2014.08.08 w sprawie powołania na rzeczoznawcę do przeprowadzenia szacowania zwierząt, produktów pochodzenia zwierzęcego, pasz i sprzętu utylizowanych lub przeznaczonych do zniszczenia z nakazu organu Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącej podjęcia środków związanych ze zwalczaniem choroby zakaźnej zwierząt.


2014/78 z dnia 2014.08.07 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami sołectw Gminy Trąbki Wielkie treści projektów statutów sołectw


2014/77 z dnia 2014.08.06 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami sołectw Gminy Trąbki Wielkie treści projektów statutów sołectw


2014/76 z dnia 2014.08.05 w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego


2014/75 z dnia 2014.08.05 w sprawie terminu składania wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników i materiałów edukacyjnych


2014/74 z dnia 2014.08.05 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Zespołu Szkół w Mierzeszynie


2014/73 z dnia 2014.08.05 w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu


2014/72 z dnia 2014.08.01 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/71 z dnia 2014.07.31 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/70 z dnia 2014.07.22 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" Odnowa i rozwój wsi" dla operacji pi. "Stworzenie atrakcyjnego miejsca infrastruktury turystycznej w Trąbkach Wielkich"


2014/69 z dnia 2014.07.18 w sprawie przedłużenia terminu przeprowadzenia konsultacji społecznych Projektu Strategii Rozwoju Gminy Trąbki Wielkie do 2020 roku.


2014/68 z dnia 2014.07.18 w sprawie przeprowadzenia konkursu i powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na wybór brokera ubezpieczeniowego dla Gminy Trąbki Wielkie.


2014/67 z dnia 2014.07.15 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/66 z dnia 2014.07.15 w sprawie wprowadzenia procedury przekazywania składników majątkowych, dokumentacji księgowej, akt osobowych i spraw kadrowych oraz dokumentacji dotyczącej organizacji pracy jednostki, w przypadku zmiany dyrektora szkoły i placówki oświatowej.


2014/65 z dnia 2014.07.14 w sprawie przyjęcia instrukcji stałego dyżuru w Gminie Trąbki Wielkie


2014/64 z dnia 2014.07.02 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" , oś 4 "Leader" dla operacji pt. Trzymaj formę zajęcia prozdrowotne dla mieszkańców oraz utworzenie parku fitness"


2014/63 z dnia 2014.07.01 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Gimnazjum im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich.


2014/62 z dnia 2014.07.01 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Mierzeszynie


2014/61 z dnia 2014.07.01 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


2014/60 z dnia 2014.06.30 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014.


2014/59 z dnia 2014.06.27 w sprawie powołania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej


2014/58 z dnia 2014.06.20 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


2014/57 z dnia 2014.06.18 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


2014/56 z dnia 2014.06.18 w sprawie nieruchomości przeznaczonych do zbycia


2014/54 z dnia 2014.06.13 w sprawie zmian w planie wydatków budżetowych Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/53 z dnia 2014.06.12 w sprawie nieruchomości przeznaczonych do zbycia


2014/52 z dnia 2014.06.12 w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej gospodarki drukami ścisłego zarachowania w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie


2014/51 z dnia 2014.09.03 w sprawie wprowadzenia instrukcji dotyczącej określania trybu postępowania w zakresie ewidencji i kontroli poboru podatków i opłat w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2014/50 z dnia 2014.06.09 w sprawie przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu, dyrektora Zespołu Szkół w Mierzeszynie oraz dyrektora Gimnazjum w Trąbkach Wielkich im. Kazimierza Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich


2014/49 z dnia 2014.06.05 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


2014/48 z dnia 2014.05.26 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/47 z dnia 2014.05.26 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia


2014/46 z dnia 2014.05.15 w sprawie zmiany Zarządzenia nr 101/2011 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 21.10.2011 dotyczącego ustalenia instrukcji obejmującej procedury nadzoru w zakresie gromadzenia, wydatkowania i zwrotu środków publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz zmiany Zarządzenia nr 31 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 10 kwietnia 2014 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art.4 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych


2014/45 z dnia 2014.05.15 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/44 z dnia 2014.05.09 w sprawie nieruchomości przeznaczonych do zbycia


2014/43 z dnia 2014.05.08 w sprawie uzupełnienia składu obwodowej komisji wyborczej w wyborach do Parlamentu Europejskiego, zarządzonych na dzień 25 maja 2014 r.


2014/42 z dnia 2014.05.08 w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia członkostwa w obwodowej komisji wyborczej w wyborach do Parlamentu Europejskiego, zarządzonych na dzień 25 maja 2014 r.


2014/41 z dnia 2014.05.07 w sprawie ustanowienia operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych do Parlamentu Europejskiego, zarządzonych na dzień 25 maja 2014 r.


2014/40 z dnia 2014.05.05 w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie w wyborach do Parlamentu Europejskiego, zarządzonych na dzień 25 maja 2014 r.


2014/39 z dnia 2014.04.30 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/38z dnia 2014.04.23 w sprawie wprowadzenia regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2014/37 z dnia 2014.04.22 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/36 z dnia 2014.04.17 w sprawie upoważnienia do udzielenia pełnomocnictwa w wyborach do Parlamentu Europejskiego ogłoszonych na dzień 25 maja 2014 r.


2014/35 z dnia 2014.04.17 w sprawie powołania stałej komisji do udzielania zamówień, których wartość jest wyższa niż 14 000 euro netto i nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych


2014/34 z dnia 2014.04.16 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/33 z dnia 2014.04.11 w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego ds. obsługi informatycznej w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2014 r.


2014/32 z dnia 2014.04.03 w sprawie powołania Gminnej Komisji Konkursowej do oceny zagród i wsi zgłoszonych do udziału w konkursie "Piękna Wieś Pomorska" na szczeblu gminnym.


2014/31 z dnia 2014.04.10 w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych


2014/30 z dnia 2014.04.07 w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2014 roku


2014/29 z dnia 2014.04.03 w sprawie upoważnienia Sekretarza Gminy do wykonywania pozostałych czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy.


2014/28 z dnia 2014.03.31 w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/27 z dnia 2014.03.26 w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za 213 rok.


2014/26 z dnia 2014.03.26 w sprawie określenia formy przekazania sprawozdań przez jednostki organizacyjne


2014/25 z dnia 2014.03.26 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/24 z dnia 2014.03.26 w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w 2014 roku przysługujące w zamian za święta przypadające w sobotę


2014/23 z dnia 2014.03.26 w sprawie wysokości dotacji dla niepublicznych przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby publiczne lub osoby prawne na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2014 roku


2014/22 z dnia 2014.03.21 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości


2014/21 z dnia 2014.03.21 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju '"', operacji w ramach Programu, osi 4"Leader"Lokalna grupa działania "Trzy krajobrazy" "- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Trąbkach Małych oraz oznakowanie obszaru Natura 2000"


2014/20 z dnia 2014.03.21 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju'!", operacji w ramach Programu, osi 4"Leader" "- Przystanki zdrowia w Gminie Trąbki Wielkie - utworzenie parku fitness i zakup mobilnej ściany wspinaczkowej"


2014/19 z dnia 2014.03.21 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 313,322,323 "Odnowa i rozwój wsi", operacji w ramach Programu, oś 3"Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej"- Remont świetlicy wiejskiej jako centrum kulturalno - integracyjnego we wsi Łaguszewo"


2014/18 z dnia 2014.03.20 w sprawie zmiany w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/17 z dnia 2014.03.10 w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej kierownikowi GOZ Trąbki Wielkie oraz określania wzoru wniosku o przyznanie nagrody rocznej.


2014/16 z dnia 2014.03.10 w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej wnioski o przyznanie dotacji z budżetu Gminy Trąbki Wielkie organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2014 roku.


2014/15 z dnia 2014.03.10 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych w 2014 roku


2014/14 z dnia 2014.03.10 w sprawie: powołania zespołów do realizacji w ramach współpracy polsko- niemieckiej projektu pod nazwą "Wyposażenie infrastruktury turystycznej - budowa modelu maszyny łatającej Gustawa Weißkopfa oraz promocja projektu",


2014/13 z dnia 2014.02.28 w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami miejscowości z terenu Gminy Trąbki Wielkie


2014/12 z dnia 2014.02.28 w sprawie zmian w planie dochodów budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/11 z dnia 2014.02.27 w sprawie przymusowego doprowadzenia osób do kwalifikacji wojskowej


2014/10 z dnia 2014.02.19 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2014 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego


2014/09 z dnia 2014.02.14 w sprawie zmiany w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/08 z dnia 2014.02.05 w sprawie ustalenia harmonogramu kontroli w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz jednostkach organizacyjnych gminy na rok 2014 rok.


2014/07 z dnia 2014.01.29 w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2014


2014/06 z dnia 2014.01.28 w sprawie wykazu nieruchomości do sprzedaży


2014/05 z dnia 2014.01.23 w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminom na rok 2014


2014/04 z dnia 2014.01.23 w sprawie podziału dochodów budżetowych i wydatków budżetowych na rok 2014 na jednostki realizujące


2014/03 z dnia 2014.01.21 w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie związanych z realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania 313,322,323 "Odnowa i rozwój wsi", operacji w ramach Programu, oś 3 "Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej"- Budowa świetlicy wiejskiej jako centrum kulturalno - integracyjnego wsi Pawłowo"


2014/02 z dnia 2014.01.21 w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży


2014/01 z dnia 2014.01.07 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..