2015-05-22

Uchwały Rady Gminy 2006

82/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie ustalenia liczby nowych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką na terenie gminy Trąbki Wielkie.


81/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie zmain budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1


80/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2006-2008.

załącznik nr.1


79/X/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie nadania nazw ulic we wsi Ełganowo położonej na terenie gminy Trąbki Wielkie.


78/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla fragmentu wsi Zaskoczyn w gminie Trąbki Wielkie.

załącznik nr.1

załącznik nr.2

załącznik nr.3

załącznik nr.4


77/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla fragmentu wsi Ełganowo w gminie Trąbki Wielkie.

załącznik nr.1

załącznik nr.2i3


76/XI/2006 z dnia 26 pażdziernika 2006r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla fragmentu wsi Trąbki Małe i Kaczki w gminie Trąbki Wielkie.


75/X/2006 z dnia 10 pażdziernika 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Tąrbki Wielkie na rok 2006 ora zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1

załącznik nr.2

załącznik nr.3


74/X/2006 z dnia 10 pażdziernika 2006r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2006-2008.

załącznik nr.1


73/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie procedury uchwalania budżetu oraz rodzajów i szczegółowości materiałów informacyjnych towarzyszących projektowi budżetu.


72/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1

załącznik nr.2

załącznik nr.3

załącznik nr.4


71/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie współdziałania z Powiatem Gdańskim w realizacji zadania publicznego pn "budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Olszanka -Pszczółki w msc. Gołębiewko".


70/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie współdziałania z Powiatem Gdańskim w realizacji zadania publicznego pn "budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej Trąbki Wielkie-Kaczki".


69/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na Lata 2006-2008.

załącznik nr.1


68/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie wprowadzenia zwolnienia od opłaty niektórych zgłoszeń o dokonanie zmiany wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


67/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru na terenie wsi Sobowidz w gminie Trąbki Wielkie.


66/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie uchwalenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla fragmentu wsi Domachowo w gminie Trąbki Wielkie.

załącznik nr.1


65/IX/2006 z dnia 29 września 2006r.  w sprawie uchwalenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącej części działki 101 w miejscowości Trąbki Małe w gminie Trąbki Wielkie.


64/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie nadania nazw ulicom we wsi Kleszczewo położonej na terenie gminy Trąbki Wielkie.


63/IX/2006 z dnia 29 września 2006r. w sprawie zmiany Uchwały nr 54/X/2005 z dnia 25 listopada 2005 w sprawie nadania nazw ulicom we wsi Kleszczewo położonej na terenie gminy Trąbki Wielkie.


62/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie zabezpieczenia przez Gminę Trąbki Wielkie środków na realizację projektu finansowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie działania "Pilotażowy Program LEADER+" Schemat II dla Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Trzy Krajobrazy".


61/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Kaczki na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


60/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie ustalenia zobowiązania w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową jako zabezpieczenia prawidłowej realizacji Umowy Nr 61412-UM5100139/06 o dofinansowanie Projektu realizowanego w ramach Programu SPO "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie Działania "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego".


59/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie ustalenia zobowiązania w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową jako zabezpieczenia prawidłowej realizacji Umowy Nr 61412-UM5100140/06 o dofinansowanie Projektu realizowanego w ramach Programu SPO "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006" w zakresie Działania "Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego".


58/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006

załącznik nr.1

załącznik nr.2

załącznik nr.3

załącznik nr.4


57/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2006-2008.

załącznik nr.1


56/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie przyjęcia obowiązku utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na terenie gminy Trąbki Wielkie.


55/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Mierzeszynie.


54/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Kłodowie.


53/VIII/2006 z dnia 17 sierpnia 2006r. w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Trąbkach Wielkich.


52/VII/2006 z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy oraz informacji o wykonaniu planu finansowego samodzielnego Gminnego Ośrodka Zdrowia i samorządowych Instytucji Kultury za pierwsze półrocze.


51/VII/2006 z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1


50/VII/2006 z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


49/VII/2006 z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie wskazania do dofinansowania na konserwację zabytków kościoła w Trąbkach Wielkich.


48/VII/2006 z dnia 30 czerwca 2006r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


47/VI/2006 z dnia 16 czerwca 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1

załącznik nr.2


46/VI/2006 z dnia 16 czerwca 2006r. dotycząca zaopiniowania projektu uchwały w sprawie ustalenia okręgów wyborczych dla wyboru Rady Powiatu Gdańskiego.


45/VI/2006 z dnia 16 czerwca 2006r. w sprawie utworzenia obwodów głosowania oraz ustalenia numerów i granic obwodów i siedzib obwodowych komisji wyborczych.


44/VI/2006 z dnia 16 czerwca 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


43/VI/2006 z dnia 16 czerwca 2006r. w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Trzy Krajobrazy".


42/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie nadania tytułu "Honorowy Obywatel Gminy Trąbki Wielkie".


41/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie nadania tytułu "Honorowy Obywatel Gminy Trąbki Wielkie".


40/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


39/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie wynagrodzenia dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie


38/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie przyjęcia do realizacji projektu pod nazwą "Renowacja Kościoła Parafialnego pw. Wniebowzięcia NMP w Trąbkach Wielkich".


37/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie przyjęcia do realizacji projektu pod nazwą "Modernizacja boiska sportowego przyszkolnego w Trąbkach Wielkich".


36/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie zatwierdzenia projektu pod nazwą " Wysoko kwalifikowani pracownicy największym atutem regionu".


35/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


34/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości niezabudowanej.


33/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dot. działki nr 119/4 w miejscowości Kłodawa na terenie Gminy Trąbki Wielkie


32/V/2006 z dnia 30 maja 2006r. w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie,restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach, sposobu jej rozliczania i kontroli wykonania zleconego zadania oraz postępowania z wnioskami o udzielenie dotacji na pracę konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach.


31/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2005 Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich.


30/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie zmian w budżecie Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


29/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. zmieniająca Uchwałę nr 132/X/2004 w sprawie ustalenia wysokości oraz zasad wypłaty diet.


28/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie zmiany ustalenia wysokości opłaty targowej oraz uregulowania niektórych innych spraw związanych z jej poborem.


27/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Sobowidzu.


26/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


25/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


24/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie za rok 2005


23/IV/2006 z dnia 25 kwietnia 2006r. zmieniająca Uchwałę nr 131/X/2004 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2004 roku.


22/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


21/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Trąbkach Wielkich.


20/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.


19/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r.  w sprawie przyjęcia wsi Gołębiewko, Trąbki Małe, Kleszczewo, Warcz, Pawłowo, Błotnia do realizacji przedsięwzięć w ramach Gminnego Programu Odnowy Wsi na 2006 rok.


19/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2007 r.

załącznik nr.1

załącznik nr.2

załącznik nr.3

załącznik nr.4

załącznik nr.5


18/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r.  w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu Odnowy Wsi Gminy Trąbki Wielkie.


18/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.

załącznik nr.1

załącznik nr.2


17/III/2006 z dnia 04 kwietnia 2006r.  w sprawie przyjęcia Planu Odnowy Sołectwa Gołębiewo Średnie.


17/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie zmiany w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2006-2008.


16/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie ustalenia szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.

załącznik nr.1


16/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie zmiany uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki na prefinansowanie zadania realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na projekt "Przebudowa i remont dróg gminnych w Trąbkach Wielkich" (Z/2.22/III/3.1/371/05).


15/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


15/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


14/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  zmieniającą uchwałę nr 7/I/2006 w sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Rozowoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2004-2006

załącznik nr.1


14/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie przyjęcia "Programu profilaktyki, rozwiązywania problemów alkoholowych" oraz w sprawie przyjęcia "Programu Przeciwdziałania Narkomanii" dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2007 r.


13/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie powołania zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Trąbkach Wielkich.


13/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie ustalenia zasad polityki czynszowej.


12/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie: uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego Trąbki Wielkie, gmina Trąbki Wielkie.


12/III/2006 z dnia 29 grudnia 2006r.  w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Trąbki Wielkie.


11/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie zaciągnięcia pożyczki na prefinansowanie zadania realizowaniego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na projekt "Przebudowa i remont dróg gminnych w Trąbkach Wielich".


11/II/2006 z dnia 5 grudnia 2006r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


10/II/2006 z dnia 14 marca 2006r.  w sprawie ustalenia zobowiązania w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową jako zabezpieczenia prawidłowej realizacji Umowy o dofinansowanie Projektu nr Z/2.22/III/3.1/371/05 realizowanego w ramach Działania 3.1 "Obszary wiejskie" Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego pn. "Przebudowa i remont dróg gminnych w Trąbkach Wielkich".


10/II/2006 z dnia 5 grudnia 2006r.  w sprawie określania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków.


09/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie najniższego wynagrodzenia w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punktu pracowników samorządowych zatrudnionych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.


09/II/2006 z dnia 5 grudnia 2006r.  w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego.


08/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


08/II/2006 z dnia 5 grudnia 2006r.  w sprawie podatku od nieruchomości


07/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  zmieniająca uchwałę nr 55/X/2005 w sprawie zatwierdzenia zmian w Planie Rozwoju Lokalnego Gminy Trąbki Wielkie na lata 2004-2006.


07/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006 oraz zmian w Uchwale Nr 73/XII/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2005 r. W sprawie budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2006.


06/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie wyrażenia zgody na korzystanie z obiektu szkolnego.


06/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie powołania składu osobowego Komisji Kultury Oświaty Sportu i Zdrowia.


05/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie: wydzierżawienia nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Trąbki Wielkie.


05/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie powołania składu osobowego Komisji Rolnictwa Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych.


04/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru na terenie wsi Czerniewo w gminie Trąbki Wielkie

załącznik nr.1


04/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie powołania składu osobowego Komisji Ekonomicznej i Rozwoju Gospodarczego Rady Gminy Trąbki Wielkie.


03/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Mierzeszyn położonej na terenie gminy Trąbki Wielkie.


03/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie powołania składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie.


02/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


02/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie.


01/I/2006 z dnia 7 lutego 2006r.  w sprawie upoważnienia do zmiany POROZUMIENIA MIĘDZYGMINNEGO nr 1/2006 zawartego w dniu 5 stycznia 2006 roku.


01/I/2006 z dnia 24 listopada 2006r.  w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..