2015-01-15

Uchwały Rady Gminy 2015

XX/133/2015 z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2016 rok.


XX/132/2015 z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie przyjecia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XX/131/2015 z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie udzielenia w 2016 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016r.” w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2020.


XX/130/2015 z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XX/129/2015 z dnia 22 grudnia 2015 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2015 rok..


XIX/128/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie przyjęcia do wdrażania „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Trąbki Wielkie”. Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2,


XIX/127/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XIX/126/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3,


XIX/125/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie: zmiany Uchwały nr IX/58/2015 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 czerwca 2015r.  w sprawie: współtworzenia przez Gminę Trąbki Wielkie obszaru lokalnej grupy działania „Trzy Krajobrazy”.


XIX/124/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie udzielenia odpowiedzi na pismo z dnia 5 listopada 2015 roku.


XIX/123/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Trąbkach Wielkich.


XIX/122/2015 z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie przyjęcia “ Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla gminy Trąbki Wielkie na rok 2016”.


XVIII/121/2015 z dnia 09 grudnia 2015 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XVIII/120/2015 z dnia 09 grudnia 2015 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2015 rok.


XVII/119/2015 z dnia 10 listopada 2015 r.  w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trąbki Wielkie.  Załączniki


XVII/118/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie ustanowienia Hejnału Gminy Trąbki Wielkie.


XVII/117/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XVII/116/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


XVII/115/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok”. Załącznik Nr 1


XVII/114/2015 z dnia 10 listopada 2015r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XVII/113/2015 z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


XVI/112/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie określenia wysokości stawek opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


XVI/111/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XVI/110/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie 1m2 pasa drogowego dla dróg publicznych w granicach administracyjnych Gminy Trąbki Wielkie niezwiązanych z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg oraz w sprawie ustalenia stawek opłat za umieszczenie i zajęcie pasa drogowego w zakresie infrastruktury „ostatniej mili”.


XVI/109/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na rok 2016.


XVI/108/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr IX/59/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup nowego środka transportu służbowego z przeznaczeniem do użytkowania przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich, Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim.


XVI/107/2015 z dnia 27 pażdziernika 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy powiatem gdańskim a gminą Trąbki Wielkie w sprawie określenia zasad współpracy powiatu i gminy przy udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej


XVI/106/2015 z dnia 27 października 2015 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XVI/105/2015 z dnia 27 października 2015 r. w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


XV/104/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku oraz Sądu Rejonowego Gdańsk – Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2016-2019.


XV/103/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie zmiany uchwały nr 92/XIII/2014  Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 września 2014 roku w sprawie udzielenia w 2015 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 r.” w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-ETAP II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.


XV/102/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie zaskarżenia rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody Pomorskiego z dnia 09.09.2015r. stwierdzającego nieważność uchwały Nr XIII/90/2015 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 6 sierpnia 2015r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu geodezyjnego Gołębiewo i Postołowo na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XV/101/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie przystąpienia wraz z Powiatem Gdańskim oraz Gminami Powiatu Gdańskiego do wspólnej realizacji zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016 r.” w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2020.


XV/100/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie. NIE UCHWALONO.


XV/99/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk – Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2016-2019.


XV/98/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie ustalenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Trąbki Wielkie.


XV/97/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


XV/96/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup nieruchomości w obrębie geodezyjnym Ełganowo.


XV/95/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na zakup nieruchomości w obrębie geodezyjnym Ełganowo.

XV/94/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XV/93/2015 z dnia 29 września 2015 r. w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok..


XIII/92/2015 z dnia 31 lipca 2015 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


XIII/91/2015 z dnia 31 lipca 2015 r. w sprawie wniosku mieszkańca gminy o uchylenie uchwały zebrania wiejskiego wsi Zła Wieś w sprawie wyboru sołtysa.


XIII/90/2015 z dnia 31 lipca 2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu obrębu geodezyjnego Gołębiewo i Postołowo na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XIII/89/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie ustalenia zasad udzielania stypendiów dla uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie Gminy Trąbki Wielkie. Załączniki


XIII/88/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


XIII/87/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  zmieniająca uchwałę nr 92/XIII/2014 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 września 2014 roku w sprawie udzielenia w 2015 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania: „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2015 r.” w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych-ETAP II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój.


XIII/86/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie przyjęcia "Regulaminu udzielania dofinansowania na przedsięwzięcia związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Trąbki Wielkie„ Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. UNIEWAŻNIONA


XIII/85/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorsko – rekonstrukcyjne w Kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Mierzeszynie.


XIII/84/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorsko – rekonstrukcyjne w Kościele pw. Wniebowzięcia NMP w Trąbkach Wielkich.


XIII/83/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie pozostawienia bez dalszego biegu zgłoszenia kandydata na ławnika do sądów powszechnych na kadencję 2016-2019, niespełniającego wymagań formalnych.


XIII/82/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na Fundusz Wsparcia Policji.


XIII/81/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Gdańskim dotyczącego wspólnej realizacji zadania w zakresie kultury pod nazwą „Trąbki w Trąbkach”.


XIII/80/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XIII/79/2015 z dnia 31 lipca 2015 r.  w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


XII/78/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie przyjęcia apelu do Posłów i Senatorów Rzeczypospolitej Polskiej o odrzucenie zapisów projektu ustawy Prawo wodne.


XII/77/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie przystąpienia wraz z Nadleśnictwem Kolbudy do wspólnej realizacji zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 189007G Czerniewo - Zaskoczyn”.


XII/76/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Czerniewo na terenie gminy Trąbki Wielkie.


XII/75/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie udzielenia dotacji celowej na konserwację ołtarza głównego w Kościele parafialnym pw. Świętego Jakuba w Kłodawie.


XII/74/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w sprawie powierzenia Gminie Pszczółki realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej polegającego na kierowaniu mieszkańców Gminy Trąbki Wielkie do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolniku.


XII/73/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku informacji o kandydatach na ławników.


XII/72/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie powołania “Zespołu ds. wyboru ławników”.


XII/71/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Domachowie.


XII/70/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


XII/69/2015 z dnia 10 lipca 2015 r.  w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


XI/68/2015 z dnia 26 czerwca 2015 r.  w sprawie zawarcia Porozumienia pomiędzy Gminą Trąbki Wielkie a Gminą Miasta Gdańska dotyczącego zagospodarowania przez Gminę Miasta Gdańska odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Trąbki Wielkie w zakresie ich termicznego przetwarzania i upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia międzygminnego. Załącznik Nr 1


XI/67/2015 z dnia 26 czerwca 2015 r.  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


XI/66/2015 z dnia 26 czerwca 2015 r.  w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


X/65/2015 z dnia 19 czerwca 2015 r.  w sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2014 rok.


X/64/2015 z dnia 19 czerwca 2015 r.  w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za  2014 rok.


X/63/2015 z dnia 19 czerwca 2015 r.  w sprawie  zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie.


X/62/2015 z dnia 19 czerwca 2015 r.  w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sporu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


X/61/2015 z dnia 19 czerwca 2015 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich


IX/60/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr III/14/2014 z dnia 30 grudnia 2014 roku w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


IX/59/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup nowego środka transportu służbowego z przeznaczeniem do użytkowania przez funkcjonariuszy Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich, Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim.


IX/58/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie współtworzenia przez Gminę Trąbki Wielkie obszaru lokalnej grupy działania "Trzy Krajobrazy".


IX/57/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Trąbkach Wielkich 


IX/56/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


IX/55/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie poboru w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi


IX/54/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla lokalizacji inwestycji celu publicznego, jaką jest dwutorowa napowietrzna linia elektroenergetyczna 400 kV Grudziądz – Pelplin – Gdańsk Przyjaźń. Załącznik Nr 1


IX/53/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu ewidencyjnego Mierzeszyn. Załącznik Nr 1


IX/52/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie w zakresie działki nr 14/6 w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr 1


IX/51/2015 z dnia 2 czerwca 2015 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie w zakresie działki nr 132/23 w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr 1


IX/50/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r.  w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


IX/49/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2015.


VIII/48/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie nadania nazwy skweru we wsi Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


VIII/47/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r.  w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Czerniewo na terenie gminy Trąbki Wielkie. UNIEWAŻNIONA


VIII/46/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie nieruchomości lokalowych od Polskich Kolei Państwowych Spółki Akcyjnej


VIII/45/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r.  w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


VIII/44/2015 z dnia 28 kwietnia 2015 r.  w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok.


VII/43/2015 z dnia 24 marca 2015 r.  w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę  nieruchomości


VII/42/2015 z dnia 24 marca 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


VII/41/2015 z dnia 24 marca 2015 r.  w sprawie uchwalenia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2015  roku”


VII/38/2015 z dnia 24 marca 2015 r.  w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


VI/37/2015 z dnia 24 lutego 2015 r.  w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


VI/36/2015 z dnia 24 lutego 2015 r.  w sprawie wyrażania zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Trąbki Wielkie środków stanowiących fundusz sołecki.


VI/35/2015 z dnia 24 lutego 2015 r.  w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Kleszczewo


VI/34/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Kłodawa.


VI/33/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


VI/32/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Warcz na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


VI/31/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie utworzenia Punktu Przedszkonego przy Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sobowidzu.


VI/30/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie utworzenia Punktu Przedszkonego przy Zespole Szkół w Mierzeszynie.


VI/29/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz publicznych innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie.

VI/28/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030


VI/27/2015 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 rok .


IV/25/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2015.


IV/24/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w roku budżetowym 2015.


IV/23/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 3 836 251,79 zł. na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2015.


IV/22/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2015 do wysokości 394 826,00 zł.


IV/21/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie przyjęciawieloletniej prognozy finansowej na lata 2015-2030.


IV/20/2014 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2015 rok.


IV/19/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałyc Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2015 rok.


IV/18/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Gminy Trąbki Wielkie do 2020 roku”.


IV/17/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Gminy Trąbki Wielkie, którzy wejdą w skład Komisji Stypendialnej.


IV/16/2015 z dnia 27 stycznia 2015 r. w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..