2019-01-02

Uchwały Rady Gminy 2019

XIV/124/2019 z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2020 rok.


XIV/123/2019 z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2020-2032.


XIV/122/2019 z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Trąbki Wielkie na rok szkolny 2019/2020.


XIV/121/2019 z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


XIII/120/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie Regulaminu udzielania dotacji celowych z budżetu gminy Trąbki Wielkie na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej.


XIII/119/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XIII/118/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie określania wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


XIII/117/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XIII/116/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie wysokości i zasad wypłaty diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnym i sołtysom Gminy Trąbki Wielkie.


XIII/115/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie przyjęcia ”Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie na rok 2020”. Załącznik Nr 1


XIII/114/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie zmiany uchwały nr IV/42/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 marca 2019r. w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty oraz uchylenia uchwały nr X/73/2019 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 lipca 2019r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


XIII/113/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


XIII/112/2019 z dnia 3 grudnia 2019 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok


XII/111/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie Regulaminu udzielania dotacji celowych z budżetu gminy Trąbki Wielkie na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej. Załącznik Nr 1


XII/110/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie zmiany uchwały nr 120/XIV/2011 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Trąbki Wielkie.


XII/109/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie.


XII/108/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie rozpatrzenia wniosku „o unieważnienie uchwał zebrania wiejskiego z dnia 10 września 2019 r. we wsi Klępiny, gm. Trąbki Wielkie”.


XII/107/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok”. Załącznik Nr 1


XII/106/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XII/105/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie ustanowienia regulaminu targowiska gminnego „Mój Rynek” w Trąbkach Wielkich.


XII/104/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Trąbki Wielkie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.


XII/103/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/55/2015 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 czerwca 2015 rok w sprawie poboru w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


XII/102/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie ustalenia dopłat dla taryfowych grup odbiorców w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz cen innych usług.


XII/101/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XII/100/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XII/99/2019 z dnia 5 listopada 2019 r. w sprawie określania wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


XIII/98/2019 z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


XII/97/2019 z dnia 5 listopada 2019 r.  w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


XI/96/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 22 lipca 2019r.


XI/95/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie.


XI/94/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku oraz Sądu Rejonowego Gdańsk – Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2020-2023.


XI/93/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk – Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2020-2023.


XI/92/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie udzielenia Gminie Skarszewy  pomocy rzeczowej w celu wspólnej realizacji zadania Przebudowa odcinka drogi Rościszewo – Godziszewo.


XI/91/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej  w formie dotacji celowej, w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” (edycja 2019).


XI/90/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w obrębie geodezyjnym Sobowidz.


XI/89/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Łaguszewie.


XI/88/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


XI/87/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/53/2015 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 czerwca 2015 rok w sprawie poboru w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


XI/86/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej w 2019 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


XI/85/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


XI/84/2019 z dnia 24 września 2019 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


X/83/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


X/82/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


X/81/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


X/80/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


X/79/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie zmianyuchwały Nr 37/II/2009 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 26 marca 2009 r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej.


X/78/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Kłodawa, Gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


X/77/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w  sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku informacji o kandydatach na ławników.


X/76/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie powołania “Zespołu ds. wyboru ławników”.


X/75/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie powołania przedstawicieli Rady Gminy na członków Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Trąbkach Wielkich.


X/74/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na Fundusz Wsparcia Policji.


X/73/2019 z dnia 2 lipca 2019 r. sprawie zmiany uchwały w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


IX/71/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


IX/70/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.


IX/69/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za  2018 rok. Załącznik Nr1


IX/68/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie wotum zaufania.


IX/67/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr1


IX/66/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich. Załącznik Nr1


IX/65/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


IX/64/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego w 2019 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.


IX/63/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


IX/62/2019 z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


VIII/61/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie uchylenia uchwały nr LIV/369/2018 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 12 czerwca 2018 r. sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb Warcz, gmina Trąbki Wielkie.


VIII/60/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie uchylenia uchwały nr 100/XI/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 22 grudnia 2008r. sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  dla obrębu  geodezyjnego Trąbki Małe na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


VIII/59/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb Warcz, gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


VIII/58/2019 z dnia 17 maja 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie. Załącznik Nr1


VIII/57/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie oraz ustalenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 roku.


VIII/56/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie sposobu podziału środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli (planu dofinansowania), ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie pobieranych przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli oraz ustalenia specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane w 2019 r.


VIII/55/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli przedszkoli i innych placówek przedszkolnych pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze


VIII/54/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie projektu Regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków i przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.


VIII/53/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


VIII/52/2019 z dnia 17 maja 2019 rw sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


VII/51/2019 z dnia 30 kwietnia 2019 rw sprawie zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie.


VII/50/2019 z dnia 30 kwietnia 2019 rw sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca sołectwa Trąbki Wielkie.


VII/49/2019 z dnia 30 kwietnia 2019 rw sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy z Powiatem Gdańskim dotyczącego wspólnej  realizacji zadania w zakresie kultury pod nazwą „Trąbki w Trąbkach”.


VII/47/2019 z dnia 30 kwietnia 2019 rw sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


VI/46/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie wzniesienia pomnika ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie, Załącznik Nr  1 i 2,


VI/45/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2019 roku”.


VI/44/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości.


VI/43/2019 z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obręb geodezyjny Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


VI/42/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


VI/41/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie udzielenia w 2019 roku Powiatowi Gdańskiemu  pomocy finansowej  w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego” (edycja 2019).


VI/40/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie określenia przystanków komunikacyjnych udostępnianych operatorom i przewoźnikom, których właścicielem bądź zarządzającym jest Gmina Trąbki Wielkie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków. Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.


VI/39/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie przyjęcia gminnego programu wspierania rodziny w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2018 – 2020.


VI/38/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie geodezyjnym Sobowidz.


VI/37/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Trąbki Wielkie.


VI/36/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2019-2032.


VI/35/2019 z dnia 19 marca 2019 rw sprawie zmiany budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2019 rok.


V/34/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie zmiany uchwały Nr IV/23/2018 Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.


V/33/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie nadania Statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


V/32/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trąbki Wielkie i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


V/31/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


V/30/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie regulaminu udzielania dotacji celowych z budżetu Gminy Trąbki Wielkie na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej.


V/29/2019 z dnia 29 stycznia 2019 rw sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Trąbki Wielkie na dofinansowanie budowy studni wierconych.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..