2021-01-04

Uchwały Rady Gminy 2021

 

 

XXXVII/319/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2022 rok.


XXXVII/317/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2021.


XXXVII/316/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na pokrycie części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.


XXXVII/315/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia za pracę dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


XXXVII/314/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie wysokości i zasad wypłaty diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych radnym i sołtysom Gminy Trąbki Wielkie.


XXXVII/313/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Trąbki Wielkie.


XXXVII/312/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXXVII/311/2021 z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXXVI/310/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 70/VII/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 września 2008 roku ustanowienia medalu okolicznościowego "Zasłużony Dla Gminy Trąbki Wielkie" oraz regulaminu przyznawania medalu.


XXXVI/309/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie porozumienia pomiędzy Gminą Trąbki Wielkie, a Gminą Przywidz w sprawie powierzenia przez Gminę Przywidz Gminie Trąbki Wielkie zadań w zakresie zapewnienia uczniowi niepełnosprawnemu, zamieszkałemu na terenie gminy Przywidz, bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Gdańsku oraz udzielenie dotacji na ten cel.


XXXVI/308/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie wstępnej lokalizacji przystanków komunikacji zbiorowej przy drodze powiatowej nr 2210G.


XXXVI/307/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie udzielenia w 2021 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie pomocy rzeczowej w celu realizacji zadania „Ułożenie płyt Yomb na drodze nr 2211G w Postołowie”.


XXXVI/306/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXXVI/305/2021 z dnia 7 grudnia 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXXV/304/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie


XXXV/303/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie określenia metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty.


XXXV/302/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXVIII/228/2021 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego.


XXXV/301/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie określania wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru.


XXXV/300/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.


XXXV/299/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.


XXXV/297/2021 z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXXIV/296/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie przyjęcia „Programu Współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi na 2022 rok”. Załącznik Nr 1


XXXIV/295/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Trąbki Wielkie na lata 2021-2030”.


XXXIV/294/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie ustanowienia pomnika przyrody.


XXXIV/293/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie służebnością przesyłu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Trąbki Wielkie.


XXXIV/292/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie nadania nazw ulic w miejscowości Trąbki Wielkie, Gmina Trąbki Wielkie.


XXXIV/291/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie nadania nazw ulic w miejscowości Trąbki Małe, Gmina Trąbki Wielkie.


XXXIV/290/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXXIV/289/2021 z dnia 26 października 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXXIII/288/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty i sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Ełganowo.


XXXIII/287/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w miejscowości Zła Wieś.


XXXIII/286/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Kleszczewo.


XXXIII/285/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Trąbki Wielkie.


XXXIII/284/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie w Kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Mierzeszynie.


XXXIII/283/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie przyjęcia gminnego programu wspierania rodziny w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2021 – 2023. Załącznik Nr 1


XXXIII/282/2021 z dnia 30 września 2021 r. w sprawie ustalenia dopłat dla taryfowych grup odbiorców w ramach zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków oraz cen innych usług.


XXXII/281/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zmiany uchwały nr 34/IV/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 maja 2008 roku w sprawie zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości użytkowych, stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


XXXII/280/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie wykonania prawa pierwokupu nieruchomości gruntowej niezabudowanej od osoby prywatnej.


XXXII/279/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie zadania pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłodawa Gmina Trąbki Wielkie” w ramach PROW na lata 2014 - 2020.


XXXII/278/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.


XXXII/277/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXXII/276/2021 z dnia 7 września 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXXI/275/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Trąbki Wielkie.


XXXI/274/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż udziałów w nieruchomości położonej w miejscowości Łaguszewo


XXXI/273/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Sobowidz


XXXI/272/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Ełganowo


XXXI/271/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Warcz


XXXI/270/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. o zmianie uchwały nr 100/XIV/2014 Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie powołania Gminnej Rady Seniorów w Trąbkach Wielkich oraz nadania jej Statutu.


XXXI/269/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Trąbki Wielkie na rok szkolny 2021/2022.


XXXI/268/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie przekształcenia Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich poprzez przeniesienie jego siedziby.


XXXI/267/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie przekształcenia Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej w Trąbkach Wielkich poprzez zmianę siedziby i likwidację oddziału przedszkolnego.


XXXI/266/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie przekształcenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. Ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie przy ul. Wolności 19 w Przedszkole Publiczne w Mierzeszynie przy ul. Wolności 19 oraz utworzenia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mierzeszynie przy ul. Wolności 19.


XXXI/265/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie wykonania prawa pierwokupu nieruchomości gruntowej niezabudowanej od osoby prywatnej


XXXI/264/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie określenia zasad wnoszenia, cofania i zbywania udziałów i akcji przez wójta.


XXXI/263/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXXI/262/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXX/261/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.


XXX/260/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2020 rok.


XXX/259/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie wotum zaufania


XXX/258/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


XXX/257/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


XXX/256/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie.


XXX/255/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Zaskoczynie.


XXX/254/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Sobowidzu.


XXX/253/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości lokalowej położonej w Sobowidzu.


XXX/252/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowych pod przepompownię ścieków w obrębie Sobowidz.


XXX/251/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowych pod przepompownię ścieków w obrębie Gołębiewo.


XXX/250/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w tworzonej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej. Załącznik Nr 1


XXX/249/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie spółki Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa„ KZN - Pomorze” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.


XXX/248/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2021 – 2025. Załącznik Nr 1


XXX/247/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXX/246/2021 z dnia 25 czerwca 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXIX/245/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie powołania Komisji ds. Honorowego Obywatelstwa Gminy Trąbki Wielkie


XXIX/244/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Honorowego Obywatelstwa Gminy Trąbki Wielkie


XXIX/243/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obrębu geodezyjnego Trąbki Wielkie, gmina Trąbki Wielkie


XXIX/242/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wsparcie ze środków Rządowego  Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w nowotworzonej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN sp. z o.o


XXIX/241/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na utworzeni  Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej KZN- sp. z o.o.


XXIX/240/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2021 roku”


XXIX/239/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu Gminy Trąbki Wielkie Województwu Pomorskiemu.


XXIX/238/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Trąbki Wielkie na lata 2021-2026”.


XXIX/237/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie ustalenie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat trybu ich pobierania.


XXIX/235/2021 z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXVIII/234/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia liczby zezwoleń sprzedaży napojów alkoholowych na terenie gminy Trąbki Wielkie.


XXVIII/233/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Kłodawa.


XXVIII/232/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia kryteriów oraz określenia ich wartości punktowej w postępowaniu rekrutacyjnym do publicznego przedszkola oraz oddziałów przedszkolnych prowadzonych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Trąbki Wielkie.


XXVIII/231/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie zamiaru przekształcenia Przedszkola im. Jana Brzechwy w Trąbkach Wielkich poprzez przeniesienie jego siedziby.


XXVIII/230/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie zamiaru przekształcenia Szkoły Podstawowej im. Kunegundy Pawłowskiej  w Trąbkach Wielkich poprzez zmianę siedziby i likwidację oddziału przedszkolnego.


XXVIII/229/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup nowego środka transportu.


XXVIII/228/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego.


XXVIII/227/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie podjęcia współpracy z Gminą Cedry Wielkie oraz Gminą Suchy Dąb w ramach konkursu na identyfikację koncepcji organów prowadzących szkoły podstawowe dotyczących kształtowania kompetencji kluczowych uczniów poprzez edukację morską i żeglarską w ramach realizacji przedsięwzięcia strategicznego „Kompleksowe wsparcie szkół i placówek”.


XXVIII/226/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie udzielenia w 2021 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej  w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych na terenie Powiatu Gdańskiego” .


XXVIII/225/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie udzielenia w 2021 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej r 2210G w zakresie budowy chodnika w miejscowości Gołębiewo Wielkie”.


XXVIII/224/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie udzielenia w 2021 roku Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej  w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania pn. ”Przebudowa drogi powiatowej nr 2210G w miejscowości Sobowidz – etap I”.


XXVIII/223/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie wstępnej lokalizacji przystanków komunikacji zbiorowej przy drodze powiatowej nr 2218G.


XXVIII/222/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie wstępnej lokalizacji przystanków komunikacji zbiorowej przy drodze wojewódzkiej nr 226.


XXVIII/221/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie.


XXVIII/220/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie rozpatrzenia petycji w przedmiocie wezwania organów władzy do przestrzegania przepisów art. 32 oraz art. 39 Konstytucji RP.


XXVIII/218/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.


XXVII/216/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla dzieci objętych opieką w żłobku lub klubie dziecięcym, w tym określenia kategorii dzieci,  na które przyznawana jest dotacja.


XXVII/215/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie likwidacji rachunku dochodów własnych w jednostkach budżetowych gminy
Trąbki Wielkie


XXVII/214/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Sobowidz


XXVII/213/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Trąbki Wielkie


XXVII/212/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2021rok.


XXVII/211/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawiezmiany wieloletniej prognozy finansowej na lata 2021-2032.


XXVII/210/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2021 rok.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..