2015-05-12

Uchwały Rady Gminy 2013

101/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r.  w sprawie zmiany Uchwały Nr 78/XI/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 10 listopada 2010r. w sprawie szczegółowych zasad udzielenia ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadający Gminie Trąbki Wielkie oraz gminnym jednostkom organizacyjnym, a także wskazania organów do tego uprawnionych zmienionej następnie Uchwałą Nr 50/VI/2012 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 czerwca 2012r.


100/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 18/II/2008 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 marca 2008 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Trąbki Wielkie


99/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


98/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


97/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków do gminnych urządzeń kanalizacyjnych, obowiązujących na terenie gminy Trąbki Wielkie


96/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego obręb geodezyjny Kaczki;


95/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie zakupu nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Kaczki


94/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


93/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości


92/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego


91/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie określania wysokości stawek opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru


90/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Trąbki Wielkie do roku 2020”


89/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie udzielenia dotacji na prace przy zabytku w Kościele parafialnym Przemienienia Pańskiego w Sobowidzu


88/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2014 rok”


87/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie: Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2013-2017


86/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie zaopiniowania projektu planu aglomeracji Sobowidz w gminie Trąbki Wielkie


85/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013 – 2026


84/XII/2013 z dnia 19 grudnia 2013 r.  w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2013.


83/XI/2013 z dnia 29 listopada 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w sprawie powierzenie Gminie Skarszewy realizacji zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej polegającego na kierowaniu mieszkańców gminy Trąbki Wielkie do Środowiskowego Domu Samopomocy w Skarszewach i świadczenia usług przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Skarszewach na rzecz Mieszkańców Gminy Trąbki


82/XI/2013 z dnia 29 listopada 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013 – 2026


81/XI/2013 z dnia 29 listopad 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013r


79/X/2013 z dnia 24 października 2013 r. w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do opracowania i wdrażania Planu gospodarki niskoemisyjnej


78/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie nadania nazw ulic we wsi Kaczki Gmina Trąbki Wielkie


77/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie dokonania zmian w załączniku do uchwały nr 67/VIII/2013 z dnia 23 sierpnia 2013 roku w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków


76/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie skierowania apelu do Marszałka Województwa Pomorskiego o wydanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na odzysk odpadów


75/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie przystąpienia wraz z Powiatem Gdańskim oraz Gminami Powiatu Gdańskiego do wspólnej realizacji zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego" w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój 2012-2015


74/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującej fragment wsi Trąbki Wielkie


73/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości gruntowej


72/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie zasad odpłatności za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Trąbki Wielkie


71/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie porozumienia z Komendą Powiatową Policji w Pruszczu Gd. dotyczącego przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji


70/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania: budowa chodnika wraz z regulacją wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 2218G Rusocin-Kaczki-Gołębiewo - prace dodatkowe


69/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


68/IX/2013 z dnia 20 września 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie


67/VIII/2013 z dnia 23 sierpnia 2013 r. zmieniające uchwałę nr 93/XIII/2012 z dnia 9 listopada 2012 roku w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.


66/VIII/2013 z dnia 23 sierpnia 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


65/VIII/2013 z dnia 23 sierpnia 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013 r.


64/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie uchwalenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Wielkie


63/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi


62/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie poboru w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi


61/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu na dzierżawę nieruchomości


60/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zakupu nieruchomości niezabudowanej położonej w Łaguszewie obręb geodezyjny Klępiny


59/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zakupu nieruchomości niezabudowanych położonych w Łaguszewie obręb geodezyjny Klępiny


58/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


57/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


56/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


55/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


54/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego


53/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia planu sieci oraz granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjum


52/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia i przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do realizacji projektu pn. "Angielski furtką na świat" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


51/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zaliczenia wsi Błotnia, Drzewina, Graniczna Wieś i Mierzeszyn do II okręgu podatkowego


50/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


49/VII/2013 z dnia 08 lipca 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013 r.


48/VI/2013 z dnia 18 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie


47/VI/2013 z dnia 18 lipca 2013 r. w sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok


46/VI/2013 z dnia 18 lipca 2013 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2012 rok


45/VI/2013 z dnia 18 lipca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2012 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich


44/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2012 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich


43/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2012 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich


42/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Małe


41/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego fragment wsi Trąbki Małe


40/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego obręb geodezyjny Kaczki


39/VI/2013 z dnia 18czerwca 2013 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2012-2014


38/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


37/VI/2013 z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013 r.


36/V/2013 z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie


35/V/2013 z dnia 28 maja 2013 r. w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Trąbki Wielkie


34/V/2013 z dnia 28 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę nr 127/XV/2012 w sprawie określenia metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty


33/IV/2013 z dnia 21 maja 2013 r. zmieniająca uchwałę Nr 24/III/2013 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 23 kwietnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 3.194.380,00zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2013


32/IV/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie udzielenia Powiatowi Gdańskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej w celu wspólnej realizacji zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego" w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój 2012-2015


31/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. zmieniająca uchwałę Nr 110/XIV/2012 w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi


30/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierząt i ich części


29/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie uchwalenia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2013 roku"


28/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na realizację prac związanych z adaptacją budynku warsztatowo-magazynowego na bazę sprzętu specjalistycznego


27/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Powiatem Gdańskim dotyczącego wspólnej realizacji zadania w zakresie kultury pod nazwą "Trąbki w Trąbkach"


26/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


25/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013r.


24/III/2013 z dnia 23 kwietnia 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 3.194.380,00zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2013.


23/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trąbki Wielkie i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi


22/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


21/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie ustalenia planu sieci oraz granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie


20/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie nadania nazw ulic we wsi Ełganowo, Gmina Trąbki Wielkie.


19/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.


18/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.


17/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do Stowarzyszenia "Lokalna Grupa Działania Trzy Krajobrazy".


16/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Trąbki Wielkie środków stanowiących fundusz sołecki w roku budżetowym 2014.


15/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


14/II/2013 z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013r.


13/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


12/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunkami.


11/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2013 rok.


10/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2013 rok.


09/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie określenia zasad zbywania, wydzierżawiania, wynajmowania, oddawania w użytkowanie lub użyczenia aktywów trwałych Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie


08/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


07/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej przy Gminnym Ośrodku Zdrowia Trąbki Wielkie


06/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 7/II/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 grudnia 2010 roku w sprawie powołania Komisji Rolnictwa Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2010-2014


05/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie uchwały Nr 5/II/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 2 grudnia 2010 roku w sprawie powołania Komisji Ekonomicznej i Rozwoju Gospodarczego Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2010-2014 zmienionej uchwałą Nr 125/XV/2012 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 21 grudnia 2012 roku.


04/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 1 587 029,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy oraz sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2013.


03/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2013 do wysokości 1 159 898,00 zł


02/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026


01/I/2013 z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie zmian budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2013 r.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..