2015-05-14

Uchwały Rady Gminy 2011

126/XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. W sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2012-2026.


125/XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. W sprawie budżetu gminy na 2012 rok.


124/XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. W sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej ds. przejęcia mienia komunalnego w Gminie Trąbki Wielkie.


123/XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026.


122/XV/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. W sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011r.


121/XV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Ełganowo ( uchwała nr 56/XII/97 z dnia 19.12.1997r.) obejmującego działki nr 171/3, 171/4, 172/1, 172/4, 174, 172/5 dla obrębu geodezyjnego Ełganowo na terenie gminy Trąbki Wielkie.


120/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w Gminie Trąbki Wielkie oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.


119/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie upoważnienia Wójta do zawarcia umowy partnerskiej dla realizacji projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.


118/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie przy zabytkowych organach i dachu w kościele parafialnym w Trąbkach Wielkich.


117/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie przy zabytkowych oknach witrażowych w kościele parafialnym w Sobowidzu.


116/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026.


115/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011r.


114/XIV/2011 z dnia 09 grudnia 2011 r. W sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ustawowo uprawnionymi do prowadzenia działalności pożytku publicznego na 2012 rok.


113/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie utworzenia Polskiej Unii Mobilności Aktywnej.


112/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie zmiany uchwały Nr 73/X/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 21 października 2010r. W sprawie nadania nazw ulic we wsi Ełganowo, gmina Trąbki Wielkie.


111/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. Zmieniająca uchwałę w sprawie powołania Rady Społecznej przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Trąbkach Wielkich.


110/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trąbki Wielkie.


109/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie przyjęcia „WIELOLETNIEGO PROGRAMU GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM GMINY TRĄBKI WIELKIE W LATACH 2012-2016”.


108/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Kłodawa, gmina Trąbki Wielkie.


107/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026.


106/XIII/2011 z dnia 28 listopada 2011 r. W sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011r.


105/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie


104/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie nieodpłatnego nabycia przez Gminę nieruchomości gruntwej


103/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości


102/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 73/VIII/2011 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 8 września 2011r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Gminą Przywidz w sprawie wsparcia realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. „Remont drogi gminnej nr 169025 G Pomlewo-Mierzeszyn” w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011”


101/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie nr 32/V/2006 z dnia 30 maja 2006 w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach, sposobu jej rozliczania i kontroli wykonania zleconego zadania oraz postępowania z wnioskiem o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach oraz Uchwały Rady Gminy Nr 60/IX/2007 z dnia 30 października 2007 roku w sprawie zmiany Uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie Nr 32/V/2006 z dnia 30 maja 2006 w sprawie zasad i trybu udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach, sposobu jej rozliczania i kontroli wykonania zleconego zadania oraz postępowania z wnioskiem o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach


100/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie przyjęcia "Programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii dla Gminy Trąbki Wielkie


99/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów wymiaru podatku rolnego


98/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie określenia stawek od środków transportowych


97/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości


96/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie określenia wysokości stawki opłaty od posiadania psów, zasad ustalania terminów płatności oraz sposobu jej poboru


95/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków


94/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków


93/XII/2011 z dnia 15 listopada 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011r.


92/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie upoważnienia Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich do wydawania decyzji administracyjnych z zakresu pomocy materialnej o charakterze socjalnym.


91/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


90/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej położonej w Trąbkach Wielkich


89/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie stwierdzenia wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk - Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2012-2015


88/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie pozostawienia zgłoszenia kandydatury na ławnika do Sądu Rejonowego Gdańsk - Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2012-2015 bez dalszego biegu


87/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Gdańsku, Sądu Rejonowego Gdańsk - Południe w Gdańsku na okres kadencji w latach 2012-2015


86/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie wyrażenia woli realizowania " Strategii na rzecz aktywizacji i poprawy życia mieszkańców Gminy Trąbki Wielkie w wieku poprodukcyjnym.


85/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej


84/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie zatwierdzenia przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do realizacji projektu pn " Nauka - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie" finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013


83/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Morskim Oddziałem Straży Granicznej w Gdańsku, dotyczącego przekazania środków pieniężnych na dofinansowanie zakupu instrumentu muzycznego dla Orkiestry Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku.


82/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego tereny w rejonie wsi Gołębiewo, Sobowidz i Rościszewo


81/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego tereny w rejonie wsi Łaguszewo, Sobowidz i Gołębiewo


80/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie uchylenia uchwały nr 40/V/2011 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 19 maja 2011 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscoweg planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego tereny w rejonie Klępiny.


79/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie nadania nazw ulic we wsi Ełganowo, gmina Trąbki Wielkie


78/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026


77/XI/2011 z dnia 17 pażdziernika 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 rok.


76/IX/2011 z dnia 16 września 2011 r. w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do realizacji projektu pn. " Uczeń Mądry i Wesoły " finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013


75/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie skargi na Wójta Gminy Trąbki Wielkie


74/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gdańsku informacji o kandydatach na ławników.


73/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Gminą Przywidz w sprawie wsparcia realizacji przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. " Remont drogi gminnej nr 169025 G Pomlewo - Mierzeszyn " w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą " Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 "


72/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie nabycia nieruchomości położonej w Łaguszewie


71/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


70/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie nadania nazw ulic we wsi Trąbki Małe, gmina Trąbki Wielkie


69/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 1 360 000,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planoowanych dochodach gminy w roku budżetowym 2011.


67/VIII/2011 z dnia 08 września 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


66/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


65/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu obrębu geodezyjnego Gołębiewko na terenie Gminy Trąbki Wielkie


64/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Kaczki na terenie Gminy Trąbki Wielkie


63/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Trąbki Małe na terenie gminy Trąbki Wielkie


62/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


61/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


60/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


59/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


58/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości


57/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie nadania nazwy ulic we wsi Mierzeszyn, gmina Trąbki Wielkie


56/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 53/X/2005 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 25 listopada 2005 roku w sprawie nadania nazw ulic we wsi Mierzeszyn gmina Trąbki Wielkie.


55/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie nadania nazwy ulicom we wsi Kaczki, gmina Trąbki Wielkie


54/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie nadania nazwy ulicy we wsi Ełganowo, gmina Trąbki Wielkie


53/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie zmiany uchwały Nr 13/IV/2010 Rady Gminy Trąbki Wielkie z 29 grudnia 2010 roku w sprawie ustalenia opłat za ponadprogramowe świadczenia wprowadzone przez Gminę Trąbki Wielkie w Przedszkolu w Trąbkach Wielkich


52/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie: założenia i przystąpienia do Stowarzyszenia Gdański Obszar Metropolitarny z siedzibą w Gdańsku


51/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy do zawarcia umowy partnerstwa dla realizacji projektu dofinansowanego w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej


50/VII/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Gminą Pszczółki w sprawie kierowania mieszkańców gminy do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kolniku


49/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026


48/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie udzielenia Wójtowi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2010 rok


47/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego z wykonania budżetu Gminy za 2010 rok


46/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia w Trąbkach Wielkich


45/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich


44/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2010 Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich


43/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie powołania "Zespołu ds. wyboru ławników"


42/VI/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


41/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie wydzierżawienia nieruchomości niezabudowanych położonych w Postołowie


40/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego teren w rejonie Klępiny


39/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego tereny w rejonie wsi Gołębiewo, Sobowidz i Rościszewo


38/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Trąbki Wielkie obejmującego tereny w rejonie wsi Łaguszewo, Sobowidz i Gołębiewo


37/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Komendą Wojewódzką Policji w Gdańsku, przy udziale Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup sprzętu informatycznego z przeznaczeniem dla Komisariatu Policji w Trąbkach Wielkich


36/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy do zawarcia umowy długoterminowej z firmą Abaks na wydzierżawienie części dachu na budynku urzędu


35/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


34/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie przystąpienia do realizacji projektu pn. „Aktywnie poszukuję pracy” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki


33/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026


32/V/2011 z dnia 19 maja 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


31/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2011 rok


30/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na bezczynność Wójta Gminy Trąbki Wielkie


29/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu obrębu Kaczki na terenie Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1.


28/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę nieruchomości gruntowej


27/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości


26/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie przyjęcia "Raportu certyfikacji polityki rowerowej BYPAD w Gminie Trąbki Wielkie" wraz z planem działań na rzecz rozwoju ruchu rowerowego w Gminie Trąbki Wielkie


25/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości dla przedsiębiorców realizujacych nowe inwestycje na terenie Gimny Trąbki Wielkie w ramach pomocy de minimis


24/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Trąbki Wielkie środków stanowiacych fundusz sołecki w roku budżetowym 2012


23/IV/2011 z dnia 31marca 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


22/III/2011 z dnia 15 marca 2011 r. w sprawie zawarcia porozumienia z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, przy udziale Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim dotyczącego przekazania środków pieniężnych na zakup samochodu strażackiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.


21/III/2011 z dnia 15 marca 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 11/II/2011 w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Gdańskiemu


20/III/2011 z dnia 15 marca 2011 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr 10/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 roku udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa Pomorskiego.


19/III/2011 z dnia 15 marca 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


18/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do reprezentowania Rady Gminy Trąbki Wielkie przed sądami administracyjnymi w sprawie ze skargi Wojewody Pomorskiego.


17/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Przedsiębiorstwem Budowlanym "Kwiat Bud" Piotr Kwiatek dotyczącego współpracy przy realizacji projektu pn. "Przebudowa drogi gminnej Trąbki Wielkie - Ełganowo" w ramach "Narodowego Programu przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011".


16/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Przedsiębiorstwem Budowlanym "Górski" dotyczącego współpracy przy realizacji projektu pn. "Przebudowa drogi gminnej Trąbki Wielkie - Ełganowo" w ramach "Narodowego Programu przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011".


15/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Nadleśnictwem Kolbudy dotyczącego współpracy przy realizacji projektu pn. "Przebudowa drogi gminnej Trąbki Wielkie - Ełganowo" w ramach "Narodowego Programu przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011".


14/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dotyczącego fragmentu wsi Trąbki Wielkie na terenie gminy Trąbki Wielkie.


13/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu obrębu geodezyjnego Gołębiewo i Postołowo na terenie Gminy Trąbki Wielkie.


12/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej Powiatowi Gdańskiemu na dofinansowanie zakupu samochodu strażackiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.


11/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Gdańskiemu.


10/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa Pomorskiego.


09/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie upoważnienia Wójta Gminy Trąbki Wielkie do zawarcia porozumienia z Gminą Przywidz w sprawie kierowania mieszkańców gminy do Środowiskowego Domu Samopomocy w Przywidzu.


08/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 5 700 000,00 zł na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy w roku budżetowym 2011


07/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w roku budżetowym 2011 do wysokości 2 484 234,00 zł


06/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026


05/II/2011 z dnia 28 lutego 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


04/I/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2011 r.


03/I/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2026


02/I/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia " Regulaminu udzielania dofinansowania do poniesionych kosztów usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Trąbki Wielkie "


01/I/2011 z dnia 28 stycznia 2011 r. w sprawie zatwierdzenia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Trąbki Wielkie na 2011 rok.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..