2024-01-08

Uchwały Rady Gminy 2024

 

VI/40/2024 z dnia 30 sierpnia 2024r w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę nieruchomości.


V/39/2024 z dnia 29 lipca 2024r w sprawie wyrażenia zgody na najem nieruchomości.


V/38/2024 z dnia 29 lipca 2024r w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Kaczki, Ełganowo, Graniczna Wieś.


V/37/2024 z dnia 29 lipca 2024r niepodjęta


V/36/2024 z dnia 29 lipca 2024r w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2024-2035


V/35/2024 z dnia 29 lipca 2024r w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


IV/34/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale Nr II/5/2024 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 21 maja 2024 roku w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024-2029.


IV/33/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie rozpatrzenia skargi na nienależyte wykonanie uchwały.


IV/32/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie przystąpienia do sporządzenia ogólnego Gminy Trąbki Wielkie.


IV/31/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie zmiany uchwały Nr LXII/500/2023 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 października 2023 roku w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorsko-restauratorskie przy balustradzie chóru i szafie organowej oraz remont chóru kościelnego w kościele Św. Jakuba w Kłodawie Gdańskiej.


IV/30/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie zmiany uchwały Nr LXII/498/2023 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 24 października 2023 roku w sprawie udzielenia dotacji celowej na konserwację i renowację dwóch rokokowych ołtarzy bocznych z kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Trąbkach Wielkich.


IV/29/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie powołania Skarbnika Gminy Trąbki Wielkie.


IV/28/2024 z dnia 15 lipca 2024r w sprawie wyboru członków Rady Społecznej przy Gminny Ośrodku Zdrowia Trąbki Wielkie.


III/25/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.


III/24/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za 2023 rok.


III/23/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Trąbki Wielkie wotum zaufania.


III/22/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich za 2023 rok.


III/21/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


III/20/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


III/19/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok Gminnego Ośrodka Zdrowia Trąbki Wielkie.


III/18/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Trąbki Wielkie za rok 2023.


III/17/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie przyjęcia gminnego programu wspierania rodziny w Gminie Trąbki Wielkie na lata 2024 - 2026.


III/16/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot (SUMP).


III/15/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie zmiany Uchwały nr XLV/388/2022 Rady Gminy Trąbki Wielkie z dnia 6 września 2022 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Trąbki Wielkie oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.


III/14/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Trąbki Wielkie.


III/12/2024 z dnia 17 czerwca 2024r w sprawie zmian budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


II/10/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie ustalenia wynagrodzenia za pracę dla Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


II/9/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej.


II/8/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania Komisji Ekonomicznej i Rozwoju Gospodarczego Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024 - 2029.


II/7/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania Komisji Rolnictwa Ochrony Środowiska i Spraw Społecznych Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024 - 2029.


II/6/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania Komisji Kultury Oświaty Sportu i Zdrowia Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024 - 2029.


II/5/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego w kadencji 2024 - 2029.


II/4/2024 z dnia 21 maja 2024r w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Trąbki Wielkie oraz ustalenia jej składu osobowego oraz powołania Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej w kadencji 2024-2029.


I/3/2024 z dnia 2 maja 2024r w sprawie stwierdzenia wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie IX kadencji w latach 2024 - 2029.


I/2/2024 z dnia 2 maja 2024r w w sprawie stwierdzenia wyboru Przewodniczącej Rady Gminy Trąbki Wielkie IX kadencji w latach 2024 - 2029.


I/1/2024 z dnia 2 maja 2024r w sprawie przyjęcia regulaminu wyborów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Gminy Trąbki Wielkie IX kadencji w latach 2024 - 2029.


LXVIII/556/2024 z dnia 22 marca 2024r w sprawie uchwalenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Trąbki Wielkie w 2024 roku”.


LXVIII/555/2024 z dnia 22 marca 2024r w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańca Gminy Trąbki Wielkie na działalność Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Trąbkach Wielkich.


LXVIII/554/2024 z dnia 22 marca 2024r w sprawie zaliczenia drogi na terenie gminy Trąbki Wielkie do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.


LXVIII/553/2024 z dnia 22 marca 2024r w sprawie zaliczenia drogi na terenie gminy Trąbki Wielkie do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.


LXVIII/551/2024 z dnia 22 marca 2024r w sprawie zmiana budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


LXVII/550/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Trąbki Wielkie” Panu Janowi Trofimowiczowi.


LXVII/549/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Trąbki Wielkie” Panu Sylwestrowi Maliszewskiemu.


LXVII/548/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Trąbki Wielkie” Panu Wiesławowi Kempie.


LXVII/547/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie nadania tytułu „Zasłużony dla Gminy Trąbki Wielkie” Panu Władysławowi Mazurkowi.


LXVII/546/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie uchwalenia budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


LXVI/544/2024 z dnia 27 lutego 2024r w sprawie zmiana budżetu gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


LXVI/543/2024 z dnia 23 stycznia 2024r w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w obrębie geodezyjnym Mierzeszyn.


LXVI/542/2024 z dnia 23 stycznia 2024r w sprawie usług opiekuńczych.


LXVI/541/2024 z dnia 23 sycznia 2024r w sprawie przystąpienia Gminy Trąbki Wielkie do realizacji programu osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..