2016-04-13

Zarządzenia Wójta 2012r.

 

2012/142 z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji do wyceny szacunkowej wartości gruntów, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.


2012/141 z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/140 z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie powołania Zespołu wizytującego lokale zgłoszone jako miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego.


2012/139 z dnia 24 grudnia 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/138 z dnia 24 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/137 z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie uchylenia zapisu w Zarządzeniu Nr 124/2012 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 14 listopada 2012 roku.


2012/136 z dnia 19 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/135 z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/134 z dnia 13 grudnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia systemu kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2012/133 z dnia 10 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2012/132 z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/131 z dnia 4 grudnia 2012 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania, inwestycji w toku, sprzętu i oprogramowania będącego przedmiotem użyczenia, magazynu obrony cywilnej oraz magazynu materiałów budowlanych.


2012/130 z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie ustanowienia operatora obsługi informatycznej obwodowej komisji wyborczej nr 3 w Sobowidzu w wyborach uzupełniajacych do Rady Gminy Trąbki Wielkie zarządzonych na dzień 16 grudnia 2012 roku.


2012/129 z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/128 z dnia 30 listopada 2012 r. w sprawie wyznaczenia zespołów dokonujacych korekty składów kart do głosowania w wyborach uzupełniających do Rady Gminy Trąbki Wielkie w okręgu wyborczym Nr 7.


2012/127 z dnia 26 listopada 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/126 z dnia 15 listopada 2012 r. w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym.


2012/125 z dnia 14 listopada 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu uchwały budzetowej gminy na rok 2013 oraz projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2013-2026.


2012/124 z dnia 14 listopada 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/123 z dnia 9 listopada 2012 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki odpadami.


2012/122 z dnia 7 listopada 2012 r. w sprawie przeprowadzenia kontroli w Szkole Podstawowej w Trąbkach Wielkich i Gimnazjum K. Jagiellończyka w Trąbkach Wielkich.


2012/121 z dnia 31 października 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/120 z dnia 24 października 2012 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Rozwoju.


2012/119 z dnia 24 października 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/118 z dnia 24 października 2012 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznnych projektu uchwały Rady Gminy Trąbki Wielkie w sprawie przyjęcia "Programu współpracy Gminy Trąbki Wielkie z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.).


2012/117 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/116 z dnia 19 października 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/115 z dnia 19 października 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/114 z dnia 17 października 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2012/113 z dnia 15 października 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/112 z dnia 11 października 2012 r. w sprawie zakazu spożywania wody z ujęć przydomowych i studni do celów spożywczych na terenie sołectwa Ełganowo i Gołębiewo Wielkie gmina Trąbki Wielkie.


2012/111 z dnia 10 października 2012 r. w sprawie powołania Zespołu ds. opracowania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy zespołu elektrowni wiatrowych w rejonie miejscowości Sobowidz i Gołębiewo Wielkie gmina Trąbki Wielkie.


2012/110 z dnia 28 września 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/109 z dnia 14 września 2012 r. w sprawie ustalenia wzorów dokumentacji w zakresie wzajemnych wyłaczeń należności i zobowiązań, przychodów i kosztów oraz funduszu.


2012/108 z dnia 14 września 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji w ra,ach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objetego PROW na lata 2007-2013 nr umowy 00172-6930-UM1130204/11 "Budowa ścieżki rowerowej wraz z łącznikiem oraz punktu widokowego wraz z ciągiem pieszo-jezdnym w Sobowidzu".


2012/107 z dnia 14 września 2012 r. w sprawie upoważnienia Pani Hanny Wszołek, audytora do przeprowadzenia audytu.


2012/106 z dnia 13 września 2012 r. w sprawie wytycznych do opracowania materiałów planistycznych do projektu uchwały budżetowej na 2013 rok.


2012/105 z dnia 12 września 2012 r. w sprawie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2012/104 z dnia 11 września 2012 r. w sprawie zmiany Regulaminu prac Komisji Przetargowej Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


2012/103 z dnia 11 września 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/102 z dnia 10 września 2012 r. w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym.


2012/101 z dnia 4 września 2012 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko sekretarki w Urzedzie Gminy w Trąbkach Wielkich.


2012/100 z dnia 9 września 2012 r. w sprawie zmian przyjęcia Zasad (polityki) rachunkowości dla projektu "Elmos - przedstawienie mobilności jako intermodalnego środka transportu w miastach o małej i średniej wielkości w obszarze Południowego Bałtyku" w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, numer projektu: WTPB.01.03.00-56-009/11.


2012/99 z dnia 31 sierpnia 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/98 z dnia 29 sierpnia 2012 r. w sprawie powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli kontraktowych ubiegajacych się o awans zawodowy nauczyciela mianowanego.


2012/97 z dnia 29 sierpnia 2012 r. w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich.


2012/96 z dnia 28 sierpnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na oddanie w najem lokali w celu zorganizowania niepublicznego przedszkola.


2012/95 z dnia 22 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za I półrocze 2012 roku.


2012/94 z dnia 20 sierpnia 2012 r. w sprawie powołania stałej komisji do przeprowadzania likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie i trybu jej działania.


2012/93 z dnia 20 sierpnia 2012 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


2012/92 z dnia 10 sierpnia  2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budzetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/91 z dnia 10 sierpnia  2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/90 z dnia 08 sierpnia  2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomosci.


2012/89 z dnia 03 sierpnia  2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomosci.


2012/88 z dnia 02 sierpnia  2012 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze inspektora ds. Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich.


2012/87 z dnia 01 sierpnia  2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/86 z dnia 24 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 102/2010 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie przyjecia Zasad (polityki) rachunkowości i Zakładowego planu kont w Gminie Trąbki Wielkie.


2012/85 z dnia 24 lipca 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objętego PROW na lata 2007-2013 nr umowy 00626-6930-UM 1141284/11 "Wyposażenie świetlicy w Gołębiewku i zwiększenie aktywności mieszkańców."


2012/84 z dnia 24 lipca 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objętego PROW na lata 2007-2013 nr umowy 00171-6930-UM1130206/11 "Remont świetlicy wiejskiej w Mierzeszynie."


2012/83 z dnia 24 lipca 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji w ramach działania 413 "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objętego PROW na lata 2007-2013 nr umowy 00171-6930-UM1130207/11 "Remont i docieplenie świetlicy wiejskiej w Kleszczewie."


2012/82 z dnia 24 lipca 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/81 z dnia 17 lipca 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/80 z dnia 12 lipca 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomosci lokalowych przeznaczonych do oddania w najem w celu zorganizowani niepublicznego oddziału przedszkolnego.


2012/79 z dnia 11 lipca 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budzetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/78 z dnia 4 lipca 2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Przedszkola w Trąbkach Wielkich.


2012/77 z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie ustalenia zasad odpłatnego przejmowania przez Gminę Trąbki Wielkie urzadzeń wodociągowych i/lub kanalizacyjnych.


2012/76 z dnia 29 czerwca 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/75 z dnia 20 czerwca 2012 r. w sprawie przyjęcia Zasad (polityki) rachunkowości dla projektu "Elmos - przedstawienie mobilności jako intermodalnego środka transportu w miastach o małej i sredniej wielkości w obszarze Południowego Bałtyku" w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013, numer projektu WTB.01.03.00-56-009/11.


2012/74 z dnia 20 czerwca 2012 r. w sprawie określenia zasad i warunków odbywania podrózy służbowych zamiejscowych przez pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych pojazdami niebędącymi własnością pracodawcy.


2012/73 z dnia 15 czerwca 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/72 z dnia 15 czerwca 2012 r. w sprawie upoważnienia pani hanny wszołek, audytora do przeprowadzenia audytu.


2012/71 z dnia 15 czerwca 2012 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania wzoru wniosku o udzielenie pomocy finansowej.


2012/70 z dnia 8 czerwca 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/69 z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objetego PROW na lata 2007-2013 nr umowy 00646-6930-UM 1141281/11 - "Internetowe kroniki sołectw Gminy Trąbki Wielkie".


2012/68 z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie obniżenia ceny wywoławczej po przetargu ustnym nieograniczonym.


2012/67 z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/66 z dnia 31 maja 2012 r. w sprawie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z wody pitnej z wodociągów stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


2012/65 z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości do sprzedaży.


2012/64 z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat oraz określenia wzorów umów zawartych w celu korzystania z niektórych obiektów i urzadzeń uzyteczności publicznej.


2012/63 z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie powołania nowego członka do Rady Seniorów w Gminie Trąbki Wielkie.


2012/62 z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/61 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości.


2012/59 z dnia 16 maja 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości do sprzedaży.


2012/58 z dnia 16 maja 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/57 z dnia 10 maja 2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarzadowych na realizację zadań publicznych w 2012 roku.


2012/56 z dnia 8 maja 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości do sprzedaży.


2012/55 z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie wprowadzenia w życie zasad obiegu i kontroli dokumentów oraz zakładowego planu kont w Urzedzie Gminy Trąbki Wielkie zwiazanych zs realizacją Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Osi 3 " Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej", działania 321 "Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej", operacji "Montaż kolektorów słonecznych w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Trąbki Wielkie".


2012/54 z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie planu kont dla operacji "Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju" objętego PROW na lata 2007-2013 nr. umowy 00436-6930-UM 1140899/11 - "Przygotowanie i wydanie atlasu turystyczno-geograficznego atrakcji Gminy Trąbki Wielkie.


2012/53 z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie trybu udzielania odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski Radnych oraz wnioski Komisji Rady Gminy Trąbki Wielkie.


2012/52 z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/51 z dnia 17 kwietnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2012 roku przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzace działalność pożytku publicznego.


2012/50 z dnia 16 kwietnia 2012 r. w sprawie powołania Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


2012/49 z dnia 13 kwietnia 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2012/48 z dnia 4 kwietnia 2012 r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publiczych w Gminie Trąbki Wielkie w 2012 roku.


2012/47 z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2012/46 z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia sposobu sporządzania projektu organizacji placówki oswiatowej na kolejny rok szkolny.


2012/45 z dnia 30 marca 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/44 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykorzystania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za rok 2011.


2012/43 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie podjęcia konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji farm wiatrowych w obrębie geodezyjnym Gołębiewko.


2012/42 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie podjęcia konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji farm wiatrowych w obrębie geodezyjnym Gołębiewko.


2012/41 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie podjęcia konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji farm wiatrowych w obrębie geodezyjnym Sobowidz.


2012/40 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży.


2012/39 z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie powołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


2012/38 z dnia 21 marca 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/37 z dnia 20 marca 2012 r. w sprawie bezpłatnego przekazywania odpadów na składowisko w Gołębiewie Wielkim przez mieszkańców Gminy Trąbki Wielkie.


2012/36 z dnia 15 marca 2012 r. w sprawie Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniajacej wnioski o przyznanie dotacji z budżetu Gminy Trąbki Wielkie organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych w 2012 roku.


2012/35 z dnia 15 marca 2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu opiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych w 2012 roku.


2012/34 z dnia 8 marca 2012 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania Regulaminu prac Komisji Przetargowej Urzędu Gminy Trąbki Wielkie.


2012/33 z dnia 8 marca 2012 r. w sprawie powołania Komisji w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Kierownika zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Trąbkach Wielkich.


2012/32 z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie powołania Komisji w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnej  Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


2012/31 z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie powołania Komisji w celu wyłonienia kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich.


2012/30 z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie podjęcia konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji farm wiatrowych w obrębie geodezyjnym Klępiny.


2012/29 z dnia 29 lutego 2012 r. w sprawie powołania Rady Seniorów w Gminie Trąbki Wielkie.


2012/28 z dnia 28 lutego 2012 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


2012/27 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/26 z dnia 24 lutego 2012 r. w sprawie ustanowienia Pełnomocnika do Spraw Wyborów - Urzędnika Wyborczego Gminy Trąbki Wielkie.


2012/25 z dnia 20 lutego 2012 r. w sprawie przeprowadzenia kontroli przedsiebiorców posiadających licencje na wykonanie transportu drogowego taksówką na terenie gminy  Trąbki Wielkie.


2012/24A z dnia 20 lutego 2012 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2012 roku  przez organizacje pozarządowe oraz inne podmioty prowadzace działalność pożytku publicznego.


2012/24 z dnia 13 lutego 2012 r. w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie na lata 2012-2026.


2012/23A z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie zmiany zarządzenia Wójta Gminy Trąbki Wielkie w sprawie zasad udzielania oraz rejestracji pełnomocnictw i upoważnień.


2012/23 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie zasad udzielania oraz rejestracji pełnomocnictw i upoważnień.


2012/22 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia oceny ofert w ramach zapytania ofertowego do projektu "Nauka wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie" - Europejski Fundusz Społeczny.


2012/21 z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/20 z dnia 20 lutego 2012 r. w sprawie podjecia konsultacji społecznych w sprawie lokalizacji farm wiatrowych na terenie sołectwa Gołębiewo Wielkie.


2012/19 z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji w imieniu Gminy Trąbki Wielkie projektu "ELMOS-przedstawienie elektrycznej mobilności jako intermodalnego środka transportu w miastach o małej i średniej wielkości w obszarze południowego Bałtyku".


2012/18 z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie wpowołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu pn. "Nauka wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie".


2012/17 z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie wprowadzenia polityki bezpieczeństwa dla zbioru podsystemu monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 u beneficjenta PO KL oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym dla systemu podsystem monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego 2007 u beneficjenta PO KL w Urzedzie Gminy Trąbki Wielkie.


2012/16 z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie zmian w planie wydatkow budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2012.


2012/15 z dnia 30 stycznia 2012 r. w sprawie odwołania Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji w Trąbkach Wielkich oraz Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Trąbkach Wielkich.


2012/14 z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej.


2012/13 z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie przeprowadzenia kontroli świetlic socjoterapeutycznych w Sobowidzu, Kłodawie, Czerniewie i Mierzeszynie.


2012/12 z dnia 24 stycznia 2012 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy w rodzinie.


2012/11 z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie zatwierdzenia harmonogramu uroczyśtosci oraz imprez na terenie Gminy Trąbki Wielkie o charakterze świąt państwowych i ogólnogminnych.


2012/10 z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie powołania Komisji Archiwizacyjnej dokumentacji z wyborów do Sejmu i Senatu RP przeprowadzonych w dniu 9 października 2011 roku.


2012/9 z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych w 2012 roku.


2012/8 z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie realizacji kontroli finansowej w Urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich i jednostkach organizacyjnych Gminy.


2012/7 z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie dokonania samooceny systemu kontroli zarządczej.


2012/6 z dnia 24 stycznia 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w urzędzie Gminy w Trąbkach Wielkich.


2012/5 z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji w imieniu Gminy Trąbki Wielkie projektu pn. "Nauka wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie.


2012/4 z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu pn. "Nauka wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Trąbki Wielkie".


2012/3 z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminom na rok 2012.


2012/2 z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie podziału dochodów budżetowych i wydatków budżetowych na rok 2012 na jednostki realizujące.


2012/1 z dnia 2 stycznia 2012 r. w sprawie administrowania i zamieszczania informacji w gminnym serwisie internetowym o adresie www.trabkiw.ug.gov.pl, Biuletynie Informacji Publicznej o adresie www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/trabki_wielkie oraz gminnym informatorze gazetowym.


 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..