2024-01-08

Zarządzenia Wójta 2024 r.

106/2024 z dnia 19 września 2024r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1


102/2024 z dnia 09 września 2024r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu. Zał Nr 1


99/2024 z dnia 30 lipca 2024r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


98/2024 z dnia 22 lipca 2024r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu Zał Nr 1


97/2024 z dnia 22 lipca 2024r. w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży w trybie ustnego nieograniczonego przetargu Zał Nr 1.


96/2024 z dnia 22 sierpnia 2024r. w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Zespołu Szkolno–Przedszkolnego w Mierzeszynie


95/2024 z dnia 14 sierpnia 2024r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok.


93/2024 z dnia 9 sierpnia 2024r. w sprawie zmiany planu finansowego dla rachunku środków z Funduszu Pomocy.


92/2024 z dnia 9 sierpnia 2024r. w sprawie zmiany budżetu Gminy Trąbki Wielkie na 2024 rok


87/2024 z dnia 16 lipca 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


79/2024 z dnia 28 czerwca 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia I przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w miejscowości Mierzeszyn.


77/2024 z dnia 18 czerwca 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


74/2024 z dnia 7 czerwca 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024


 


71/2024 z dnia 5 czerwca 2024r. w sprawie powołania operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca 2024 r.


69/2024 z dnia 24 maja 2024r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wykonywania pracy zdalnej w Urzędzie Gminy Trąbki Wielkie.


68/2024 z dnia 21 maja 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024


65/2024 z dnia 17 maja 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia IV przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w miejscowości Kłodawa.


64/2024 z dnia 13 maja 2024r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Trąbki Wielkie. Załącznik Nr 1. Straciło moc 19.09.2024


63/2024 z dnia 13 maja 2024r. w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w roku 2024.


60/2024 z dnia 2 maja 2024r. w sprawie powołania Zastępcy Wójta Gminy Trąbki Wielkie.


59/2024 z dnia 2 maja 2024r. w sprawie wyznaczenia miejsc do bezpłatnego umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów komitetów uczestniczących w wyborach.


58/2024 z dnia 2 maja 2024r. w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego do działań wyborczych administracji samorządowej.


57/2024 z dnia 2 maja 2024r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 46 Wójta Gminy Trąbki Wielkie z dnia 16 kwietnia 2024 roku w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mierzeszynie, w którego w skład wchodzi: Przedszkole Publiczne w Mierzeszynie i Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie.


51/2024 z dnia 22 kwietnia 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


49/2024 z dnia 19 kwietnia 2024r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu prac Komisji Konkursowej oceniającej oferty w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2024 roku.


48/2024 z dnia 19 kwietnia 2024r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu oceny ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w Gminie Trąbki Wielkie w 2024 roku.


46/2024 z dnia 16 kwietnia 2024r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno – Przedszkolnego  w Mierzeszynie, w którego w skład wchodzi: Przedszkole Publiczne w Mierzeszynie i Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie.


44/2024 z dnia 5 kwietnia 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024


43/2024 z dnia 29 marca 2024r. w sprawie zmian zarządzenia nr 39 z dnia 25.03.2024 Wójta Gminy Trąbki Wielkie w sprawie zmian budżetu na 2024 rok.


42/2024 z dnia 29 marca 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


39/2024 z dnia 25 marca 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


38/2024 z dnia 21 marca 2024r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Trąbki Wielkie za 2023 rok oraz informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Trąbki Wielkie za 2023 rok, obejmująca przebieg realizacji przedsięwzięć.


35/2024 z dnia 14 marca 2024r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w roku 2024.


32/2024 z dnia 1 marca 2024r. w sprawie ustalenia wysokości minimalnych stawek czynszów za dzierżawę oraz najem nieruchomości stanowiących własność Gminy Trąbki Wielkie.


23/2024 z dnia 13 lutego 2024r. w sprawie ustalenia terminów przerw w pracy przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie na rok szkolny 2023/2024.


29/2024 z dnia 28 lutego 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia II przetargu ustnego ograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonej w miejscowości Kaczki.


27/2024 z dnia 16 lutego 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.


26/2024 z dnia 14 lutego 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia III przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Sobowidz.


25/2024 z dnia 14 lutego 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia III przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Kłodawa.


24/2024 z dnia 14 lutego 2024r. w sprawie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy Trąbki Wielkie stanowiących gminną ewidencję zabytków.


23/2024 z dnia 13 lutego 2024r. w sprawie ustalenia terminów przerw w pracy przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Trąbki Wielkie na rok szkolny 2023/2024


19/2024 z dnia 1 lutego 2024r. w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego do działań wyborczych administracji samorządowej.


18/2024 z dnia 1 lutego 2024r. w sprawie wyznaczenia miejsc do bezpłatnego umieszczania urzędowych obwieszczeń i plakatów komitetów uczestniczących w wyborach.


14/2024 z dnia 30 stycznia 2024r. w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie oraz w sprawie ustalenia terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Trąbki Wielkie. Załączni Nr 1, Załączni Nr 2.


7/2024 z dnia 18 stycznia 2024r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia III przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości położonych w miejscowości Cząstkowo, Czerniewo, Łaguszewo, Trąbki Małe.


5/2024 z dnia 16 stycznia 2024r. w sprawie zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Trąbki Wielkie na rok 2024.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..